سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سیدحسن نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان: شکست دشمن صهیونیستی قطعی است

سیدحسن نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان: شکست دشمن صهیونیستی قطعی است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با تأکید بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی خواند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در سفرش به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسؤولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از مسأله فلسطین و قدس شریف، تلاش‌های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریوهای مطرح در این خصوص گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه ارائه کرد و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش‌بس انساندوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت برشمرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در این دیدار با اشاره به ایستادگی وصف‌ناپذیر رزمندگان مقاومت ‌و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه ‌‌و کرانه باختری و تأکید بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی خواند.

وزیر امور خارجه در پایان دیدارها و ملاقات‌های خود در لبنان و قبل از خروج از بیروت، به همراه هیأت همراه در روضة الشهیدین مزار شهدای مقاومت لبنان و شهدای اخیر حزب الله حضور یافت و با قرائت فاتحه، به روح بلند شهدای مقاومت ادای احترام کرد.

وی در ادامه این سفر بیروت را به مقصد دوحه ترک کرد. گفت‌وگو و تبادل نظر با مقامات قطری در خصوص تحولات فلسطین و روند تحولات غزه و نیز برخی موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای، از اهداف سفر وزیر امور خارجه به دوحه است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ایستادگی مثال زدنی مردم جنوب لبنان

نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۰۰ بار به شهرک کفر کلا در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حمله کردند

بچه‌هایی که با ایران همدردی کرده بودند، شهید شدند…

عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لبنان، چاد، کنیا، میانمار و... فعالیت‌های حمایتی برای کودکان دارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.