سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / چهار پیام صریح رهبرانقلاب به دنیا چه بود؟ + تصویر

چهار پیام صریح رهبرانقلاب به دنیا چه بود؟ + تصویر

در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه

ادعاهای پر طمطراق رژیم صهیونیستی مبنی بر قدرت نظامی‌اش، با درخواست کمک از آمریکا در جنگ با گروه حماس در تناقض است

بیانات رهبر انقلاب پس از بازدید از نمایشگاه دستاورهای نیروی هوافضای سپاه، در تلاش است تا بر فرامتن جنگ غزه نورافکن بیاندازد. فرامتنی که چهره‌ی دیگر غرب را در پس شعارهای زیبا و قدرتمند، به مردم دنیا نشان داد.

یک: دست غربی‌ها و موضع واقعی‌شان در مورد تبعیض نژادی و حقوق بشر رو شد. حمایت سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از رژیم آپارتاید و نژاد پرست صهیونیستی، نقاب انسانیت را از چهره غربی‌ها کنار زده و اولاً استاندارد دوگانه‌ غرب در موضوع تبعیض نژادی را آشکار کرد. ثانیا حمایت این کشورها از قتل‌عام اسرائیل در غزه، شعار آزادی حقوق بشر، حمایت از زنان و کودکان را رسماً به سخره گرفتند. ثالثاً نشان دادند ادعاهای غرب در مورد حقوق بشر پوشالی و در راستای تامین منافع خودشان است.

دو: دست قدرت نظامی منطقه درمورد توانایی واقعی‌اش در نبرد هم رو شد. ادعاهای پر طمطراق رژیم صهیونیستی مبنی بر قدرت نظامی‌اش، با درخواست کمک از آمریکا در جنگ با گروه حماس در تناقض است. 44 روز بمباران شبانه روزی و کشتار بیش از 13 هزار زن و مرد و کودک با استفاده از بمب‌های آمریکایی(و نه حتی اسرائیلی) هم کمکی به رژیم جهت اشغال نوار غزه نکرد. و این رژیم همچنان در شناسایی و نابودی حماس عاجز است. این درحالی است که تمام قدرت‌های غربی با تجهیزاتشان این رژیم را حمایت کردند.

سه: رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های اسرائیل در جنگ غزه رقم می‌خورد. جدای از یادآوری قدرت نظامی جمهوری اسلامی، شاید مهمترین پیام این رونمایی بر اساس بیانات رهبر انقلاب، ادامه دار بودن پیشرفت ایران در تمام حوزه ها خصوصا دفاعی، در عین پسرفت قدرت‌های غربی خصوصا در حوزه‌ نظامی است.

چهار: در وضعیتی که رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد تنها اقدام غیر نظامی کشورهای منطقه می‌تواند سقوط این رژیم را رقم بزند. تحریم کالا، مسیرها، نفت و انرژی و قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی تنها راه نجات مردم مسلمان در غزه و جهان است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.