سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / منظورم از گروگان‌‎ها رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه بود

منظورم از گروگان‌‎ها رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه بود

رفیق‌دوست:

منظورم از گروگان‌‎ها رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه بود

محسن رفیق‌دوست درباره اظهارات خود در شبکه ۳ سیما مبنی بر اینکه «از قدرت‌های دنیا گروگان‌هایی داریم که در صورت حمله به ما، در نیم ساعت آنها را از بین می‌بریم»، گفت: منظور من از گروگان‌هایی که در منطقه داریم، اولا خود رژیم صهیونیستی است که اگر واقعا به مملکت ما تعرض شود، او از بین خواهد رفت. بعد هم پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه است.

  رفیق‌دوست پنج شنبه شب در برنامه «به افق فلسطین» درباره اظهارات قبلی خود بیان داشت: من گفتم که در منطقه گروگان زیاد داریم، قبل از آن هم صحبت کرده بودم، آنهائی که خلاصه قلبشان صاف بود، اول آن مصاحبه مرا پخش کردند، بعد این را، عده‌ای هم می‌خواستند از این سوءاستفاده کنند، حتی از برخی کشورهای دوست هم اسم برده بودند.

وی افزود: من الان شرح می‌دهم که ما خوشبختانه در منطقه غیر از رژیم اشغالگر قدس دشمنی نداریم، ما با همه کشورهای منطقه، مخصوصا دو کشوری که عده‌ای شیطنت کردند و اسم بردند؛ عربستان سعودی و امارات متحده عربی دیپلماسی فعال و بهترین روابط را داریم، مخصوصا وزیر خارجه پرتحرک ما خیلی زحمت کشیدند. رفیق‌دوست خاطرنشان کرد: منظور من از گروگان‌هایی که در منطقه داریم، اولا خود رژیم صهیونیستی است، که اگر واقعا به مملکت ما تعرض شود، او از بین خواهد رفت. بعد هم پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه است که در برخی با موافق دولت‌ها و در برخی هم مانند عراق و سوریه به زور مستقر شده است که اگر خدای ناکرده حماقتی شود و به کشور ما تعرض شود، این گروگان‌ها در معرض نابودی خواهند بود.

کیهان: گفتنی است، مدیر مسئول کیهان نیز در مصاحبه با خبرگزاری  تأکید کرده بود که منظور آقای رفیق‌دوست از گروگان‌ها مراکز اقتصادی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه بوده است.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.