سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ترکیه بخش مهمی از مایحتاج اسرائیل را تامین می‌کند/ اردوغان از حد محکومیت لفظی جنایات رژیم صهیونیستی عبور خواهد کرد؟ +فیلم

ترکیه بخش مهمی از مایحتاج اسرائیل را تامین می‌کند/ اردوغان از حد محکومیت لفظی جنایات رژیم صهیونیستی عبور خواهد کرد؟ +فیلم

رهبر انقلاب بستن راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را یک راهکار موثر و عملی در توقف جنایات صهیونیست ها معرفی کردند.

«آنچه دولتهای اسلامی باید بر آن پافشاری کنند، قطع فوری این جنایتهایی است که دارند در غزّه انجام میدهند؛ این بمبارانها باید فوراً قطع بشود؛ راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را ببندند؛ دولتهای اسلامی با رژیم صهیونیستی همکاری اقتصادی نکنند». این جملات بخشی از بیانات مهم رهبرانقلاب پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه است.

رهبر انقلاب بستن راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را یک راهکار موثر و عملی در توقف جنایات صهیونیست ها معرفی کردند.

یکی از اصلی ترین کشورهایی که مایحتاج رژیم صهیونیستی را تامین می کند ترکیه است. علی رغم تاکید اردوغان بر توقف جنایات اسرائیل و امدادرسای فوری و همچنین جنون آمیز خواندن رفتارهای اسرائیل با این حال روابط اقتصادی ترکیه با این رژیم کودک کش برقرار است.

رئیس جمهور ترکیه بعد از کشتار هزاران نفر در غزه می گوید صهیونیست‌ها از «حسن‌نیت» ترکیه سوءاستفاده کرده‌اند ولی از قطع ارتباط اقتصادی آنکارا با رژیم حرفی نمی زند.

در همین رابطه مالک شریعتی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به سفر اخیر امیرعبداللهیان به ترکیه و دیدار با مقامات این کشور پیرامون اقدام موثر کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشته است: «ترکیه از مهمترین مسیرهای انتقال مایحتاج بویژه انرژی به رژیم صهیونیستی است.

مناسب است راهبردی که رهبرانقلاب امروز بیان فرمودند در چنین مذاکراتی با جدیت دنبال شود: “باید راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود”»

سوخت هواپیماهای اسرائیل از طریق ترکیه تامین می‌شود
در فیلمی که از نماینده حزب سعادت ترکیه منتشر شده، او می گوید: خلبانانی که غزه را بمباران کردند در قونیه آموزش دیده اند. سوخت هواپیماهایشان از اسکندرون می رود، آب و غذاهایشان هم از ترکیه می رود… مواد غذایی آذوقه صهیونیست های قاتل از آلانیا می‌رود. آب آشامیدنی آنان ازمانوگات آنتالیا تامین میشود. سلاحی که در دست آن قاتلان است از حمایت (اردوغان) برخوردار است.

وی در ادامه مقطع فعلی را زمان قطع پشتیبانی از اسرائیل دانست نه زمان توئیت و اعلام همبستگی.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه

حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی

ترکیه ۱.۵ میلیارد دلار از گردشگران ایرانی وان درآمد کسب کرد

سفر بیش از یک میلیون نفر به شهر وان ترکیه، بیش از ۱.۵ میلیارد دلار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.