سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / صوت / قرآن کریم / امداد غیبی/ سرنگون شدن هواپیمای جنگی اسرائیل در خاک لبنان _ ۳

امداد غیبی/ سرنگون شدن هواپیمای جنگی اسرائیل در خاک لبنان _ ۳

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سرور و بانوی زنان عالم و مادر حسن و حسین و دختر سید کائنات جهان حضرت محمد مصطفی و همسر سيّد الأوصياء و مولى الأتقيا، حضرت علی مرتضی سلام الله علیهم، هیچ وقت محبان و پیروانش را به حال خود رها نمیکند و اگر دست به دامن او شوند قطعاً به آنها کمک میکند

یکی از مجاهدان مقاومت اسلامی به او توسل جسته و به آرزوی خود نائل آمده بود اینک حکایت او را بشنوید:

معمولاً محبوبترین کنار برای مجاهدان مقاومت اسلامی و افراد حزب الله همان نماز و دست بلند کردن برای دعا و نیایش نزد خدای متعال است که از نیروی درونی آنان سرچشمه می گیرد.

اینان بر ادای فریضه نماز در وقت خاص خود مواظبت می کنند، گرچه در دشوارترین شرایط و سخت ترین حالات بباشند. یکی از همین رزمندگان که به خدا و رسولش ایمان داشت و نسبت به اهل بیت نیز مخلص و علاقه مند است مشغول خواندن فریضه نماز بود که پس از اتمام آن به سجده ای طولانی و لذتبخش رفت در همان عالم رؤيا، حضرت فاطمه و حضرت زینب را دید او به حضرت فاطمه رو کرد و گفت:

بانوی من هواپیماهای دشمن صهیونیستی حریم آسمان کشورمان را می شکنند و خانه هایمان را ویران می کنند و کودکان و زنانمان را قتل عام می کنند آیا شما برای ما کاری نمی کنید؟!

آنگاه دختر پیامبر اسلام به او گفت: اگر شما صبر و پایداری پیشه کنید، هر آینه پیروزی از آن شما خواهد بود. این رزمنده در جواب :گفت بانوی من! مگر ما از پیروان و دوستداران و متمسکان به دامن شما نیستیم؟!

پس چرا در مورد این بمباران های هوایی برای ماکاری نمی کنید ؟!

حداقل یکی از هواپیمای دشمن را برای ما سرنگون کنید تا بلکه آتش دلهایمان خاموش و حرارت سینه هایمان آرام گیرد….

این رزمنده میگوید ناگاه متوجه شدم، حضرت زهرا سلام الله علیها جامه سپیدی را در آسمان پهن کرد و به من فرمود صبر و پایداری کنید تا پیروزی را در آغوش بگیرید

او افزود: من از این «خلسه روحانی» و عالم رؤیا بیرون آمدم؛ ناگاه شنیدم که یک هواپیمای جنگی متجاوز اسرائیلی در وادی حریمین سقوط کرده است بدین معنا که رؤیای این مجاهد مخلص، و درخواست او از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و پاسخ امیدوار کننده آن حضرت در مورد سرنگون شدن هواپیمای دشمن و پیروزی نیروهای مقاومت حزب الله به حقیقت و واقعیت پیوست.

آیه ۴۰ سوره طه

  إِذْ تَمْشي أُخْتُكَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّكُمْ عَلى مَنْ يَكْفُلُهُ فَرَجَعْناكَ إِلى أُمِّكَ كَيْ تَقَرَّ عَيْنُها وَ لا تَحْزَنَ

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 برگرفته از:

کتاب معجزات و کرامات نبرد “الوعد الصادق” تحکیم پیروزی الهی برای مقاومت اسلامی لبنان

کتاب الوعد الصادق٬

نویسنده ماجد ناصرالزبیدی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جواب کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده صهیونیستی

ويدئو/ مرگ بر آمریکا

عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها در روز قیامت

شافع امت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.