سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تظاهرات بزرگ ضدصهیونیستی؛ از سیدنی و لندن تا نیویورک و قاهره

تظاهرات بزرگ ضدصهیونیستی؛ از سیدنی و لندن تا نیویورک و قاهره

با وجود محدودیت‌هایی که فضای مجازی غربی از جمله فیس‌بوک و اینستاگرام و دیگر شبکه‎های ارتباطی از جمله ایکس(توئیتر سابق) برای انتشار خبرها و تحولات مربوط به غزه و فلسطین وضع کرده‌اند، اما افکارعمومی شهروندان در سراسر جهان نسبت به تحولات فلسطین بیدار و هوشیار است و بسیاری از شهروندان از شرق تا غرب عالم جنایات جنگی صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می‌کنند.
در این ارتباط، روزنامه عبری‌زبان یسرائیل‌هیوم گزارش داده است که 100 هزار نفر در لندن در حمایت از فلسطینی‌ها و مخالفت با اسرائیل در حال تظاهرات هستند.
همچنین مردم آلمان در حمایت از غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تظاهرات زدند. در تونس نیز شهروندان تظاهرات همبستگی با مردم غزه برگزار کردند و در آن کودکان تونسی به یاد کودکان فلسطینی در غزه اشک ریختند.
تماشاگران ایرلندی نیز برای اعلام همبستگی با مردم غزه و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آنان، با پرچم فلسطین در ورزشگاه حاضر شدند. طرفداران اوساسونای اسپانیا هم در هفته دهم لالیگا، در حمایت از مردم غزه، ورزشگاه اِل‌سادار را به پرچم فلسطین مزین کردند.
تظاهرات حمایت از غزه در واشنگتن، پایتخت آمریکا و همچنین دیگر شهرهای آمریکایی از جمله نیویورک نیز برگزار شد و تظاهرکنندگان در شعارهای خود گفتند که «جو بایدن» از کشتار جمعی حمایت می‌کند. ‏ تظاهرات گسترده نیویورکی‌ها در محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی با وجود هوای بارانی انجام گرفت. تظاهرات تایلندی‌ها در اعتراض به حملات علیه غزه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در بانکوک برگزار شد. در ایتالیا نیز رسانه‌ها از برگزاری تظاهرات در رم پایتخت این کشور در حمایت از مردم غزه خبر دادند. تظاهرات مشابهی نیز در شهر مادرید اسپانیا در محکومیت بمباران نوار غزه برگزار شد.
یکی از بزرگ‌ترین تظاهرات حمایت از فلسطین نیز روز گذشته در سیدنی استرالیا برگزار شد و فریاد همدردی و حمایت از مردم فلسطین علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سیدنی به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر استرالیا شنیده شد. تظاهرات گسترده‌ای نیز در اروگوئه در حمایت از غزه و محکومیت کشتارهای رژیم صهیونیستی به پا شد. انصارالله یمن هم در حمایت از مردم فلسطین اعلام فراخوان و بسیج عمومی نیرو از داوطلبین مردمی را صادر کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادامه خشونت پلیس علیه خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی

بازداشت شدگان در جریان اعتراضات ضد صهیونیستی آمریکا به ۱۷۰۰ دانشجو

پوستر/ عملیات وعده صادق

موشک‌ها و پهپادهای ایرانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.