سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / قوه قضائیه حامی سرمایه‌گذاران و فعالان سالم اقتصادی و تولیدی است

قوه قضائیه حامی سرمایه‌گذاران و فعالان سالم اقتصادی و تولیدی است

محسنی اژه‌ای:قوه قضائیه حامی سرمایه‌گذاران و فعالان سالم اقتصادی و تولیدی است

رئیس‌دستگاه قضا تاکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی و سایر دستگاه‌های مربوطه، باید از مساعدت خود فعالان اقتصادی و تولیدی در امر برخورد با مفسدان و قاچاقچیان و عناصر سوءاستفاده‌گر، بهره بگیرند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنج‌شنبه در اولین اجلاس جهادگران اقتصادی ایران که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت‌های همه‌جانبه از فعالان سالم اقتصادی افزود: ضروری است مسئولان و متولیان امر، به این مهم توجه داشته باشند که با عدم ثبات در برنامه‌ها و مقررات مرتبط با تولید و سرمایه‌گذاری، فعالان اقتصادی متحمل زیان می‌شوند و نمی‌توانند محاسبات خود را در میان‌مدت و بلندمدت تنظیم و تدوین گردانند؛ لذا ثبات در برنامه‌ها و مقررات حوزه تولید و سرمایه‌گذاری از امور مهم و کلیدی محسوب می‌شود.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه تولید و اقتصاد باید بدانند چنانچه مشکل و مسئله‌ای در حوزه کاری آنها پدید آمد، طرف حساب آنها کدام دستگاه متولی می‌باشد؛ این آگاهی و اطلاعِ فعالان تولیدی و اقتصادی نسبت به مرجع قانونی طرف حساب آنها، بسیار در امر هماهنگی برای حل و فصل مسائل و رفع مشکلات مؤثر و کارآمد است.

وی اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی و سایر دستگاه‌های مربوطه، از مساعدت خود فعالان اقتصادی و تولیدی در امر برخورد با مفسدان و قاچاقچیان و عناصر سوءاستفاده‌گر، بهره بگیرند.

وی بیان داشت: ما در قوه قضائیه حامی فعالان سالم اقتصادی و تولیدی و سرمایه‌گذاران و همچنین مدافعان امنیت مردم در همه زمینه‌ها بالاخص امنیت اقتصادی هستیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تمام دارایی‌های ارزی «بابک زنجانی» پس از بازگشت به کشور تحویل خزانه بانک مرکزی شد

قوه قضائیه

اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد

حجت‌الاسلام  غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.