سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کوثری: حملات گسترده نیروهای مقاومت صهیونیست‌ها را سرگردان کرده است

کوثری: حملات گسترده نیروهای مقاومت صهیونیست‌ها را سرگردان کرده است

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت:‌ هم اکنون مسئولان رژیم صهیونیستی سردرگم هستند که چگونه باید پاسخ این حجم از حملات نیروهای مقاومت را پاسخ دهند و اینکه چگونه می توانند از این وضعیت خارج شوند.

 رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین   حملات همه‌جانبه‌ای را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند که اخبار واسطه تا کنون حدود 35 نفر از نظامیان صهیونیستی به اسارت نیروهای فلسطینی درآمده‌اند.

همچنین حدود 30 نفر از صهیونیست‌ها در این حملات به هلاکت رسیده و تعداد زیادی زخمی شده‌اند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این مطلب گفت: شواهد نشان میدهد همه نیروهای جبهه مقاومت فلسطینی از آمادگی کامل برخوردارند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به قدری مردم فلسطین را اذیت کرده است و آزار داده است این مردم هیچ وقت این جنایت ها را فراموش نخواهد کرد. مخصوصا همین چندی پیش شاهد اقدام غیرانسانی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در ضرب و شتم بانوان فلسطینی بودیم که این حرکت غیرانسانی آنها خشم جوانان فلسطینی را برانگیخت. جوانان فلسطینی الان آنچنان آگاه شدند و آنچنان آمادگی به دست آوردند که این موارد نه تنها از ذهنشان فراموش نخواهد شد بلکه به دنبال انتقام هستند و امروز شاهد پاسخ این جنایت صهیونیست‌ها توسط جوانان فلسطینی هستیم.

وی گفت: بر همین اساس آمادگی نیروهای مقاومت و حمله نیروهای مقاومت به سرزمین اشغالی به حدی سریع بود که در ساعات اولیه نیروهای نظام صهیونیستی سردرگم بودند و نمی‌دانستند چه کار باید بکنند. در این عملیات از طریق غزه وارد خاک اشغالی فلسطین شدند و آنجا مواضع ارتش غاصب و پاسگاه هایشان را مسلط شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: بر همین اساس تعداد قابل توجهی از نظامیان صهیونیستی به اسارت نیروهای فلسطینی درآمدند و تعدادی به هلاکت رسیدند که این نشان دهنده آمادگی بالای نیروهای مقاومت بود و ما امیدواریم که به زودی شاهد اخراج آنها از این سرزمین و سکونت ملت فلسطینی در سرزمین مادری‌شان در کنار یکدیگر باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که در قرآن آمده است و قبلا خود سید حسن نصرالله هم به آن اشاره کرده است هویت این رژیم غاصب همچون خانه تار عنکبوت است و دیدیم که این همه ادعا درباره گنبد آهنین هم درست نبود و موشک ها و راکت ها به سرزمین اشغالی اصابت کرد. حضور نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی هم مسئولین رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است. اساسا مسئولین این رژیم سردرگم هستند که چگونه باید پاسخ بدهند به این حجم از حملات که قطعا با آمادگی بالای نیروهای مقاومت علی القاعده مدتها باید فکر کنند که چگونه می توانند از این وضعیت خارج بشوند.

کوثری ادامه داد: خود این مسئله باعث ناامیدی مهاجران یهودی ساکن سرزمین های اشغالی فلسطین خواهد شد.

وی افزود: بعضی از کشورها منطقه عادی‌‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که این حمله نیروهای مقاومت فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی در واقع خط بطلانی بر تلاش این کشورها برای عادی‌سازی روابط‌شان با رژیم قدس است.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رزمنده مدافع حرم در زندان های رژیم باکو به شهادت رسید

شهید طالع یوسف اف از رزمندگان مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان

پدر شهید خرازی از شهید زاهدی می‌گوید

پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.