سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اتاق «بازی‌های جنسی» در مهدکودک‌های آلمان

اتاق «بازی‌های جنسی» در مهدکودک‌های آلمان

وقتی خبرنگار روزنامه بیلد با وزارت کودکان نوردراین-وستفالن تماس گرفت به او گفته شد که رفتار جنسی کودکان قابل پیشگیری نیست و این وزارتخانه هیچ قصدی برای جلوگیری از این عمل یا تماس با مهدکودک ها ندارد!

  مهدکودک‌های آلمانی «اتاق‌های اکتشاف جنسی» را ترویج می‌کنند که در آن کودکان می‌توانند در بازی‌های جنسی شرکت کنند.

به گزارش رسانه‌های آلمانی، یکی از مهدکودک‌ها مدعی شد که به بچه‌ها «آزادی امتحان کردن تمایلات جنسی کودکانه» در اتاق‌ها را می‌دهد.

وب‌سایت REMIX اشاره کرد که مهدکودک دیگری در آلمان که در شهر راینبرگ یافت می‌شود، «بازی‌های پزشک» را تسهیل می‌کند که در آن از کودکان خواسته می‌شود بدن دانش‌آموزان دیگر را بررسی کنند. ظاهراً مهدکودک بچه‌ها را تشویق می‌کرد تا دانش‌آموز خاصی را انتخاب کنند که می‌خواهند بدنش را «با دقت» بررسی کنند، اما به آن‌ها هشدار داد «هیچ شی‌ای نباید وارد منفذهای بدن شوند».

وبسایت آلمانی « REDUXX» ابتدا گزارش داد که Pro Familia، یک انجمن رادیکال در آلمان در زمینه مسائل جنسی و مشارکت، در ابتدا توصیه‌هایی را صادر کرد که مهدکودک‌ها «اتاق‌های کاوش بدن» و «بازی‌های جنسی» را برای بچه‌ها در ماه ژوئیه راه‌اندازی کنند.

در ماه ژوئن، زمانی که خبرگزاری بیلد آلمان، ایمیلی از یک مهدکودک با نام Arbeiterwohlfahrt (AWO) در منطقه هانوفر آلمان منتشر کرد، موجی از خشم و نگرانی در والیدن آلمانی را بیدار کرد.

ایمیلی که برای والدین ارسال شد، ده قانون را نشان می‌داد که در آن به جزئیات نحوه تشویق کودکان در اتاق‌ها به «نوازش و معاینه» خود و سایر دانش‌آموزان اشاره می‌کرد.

“همه کودکان، به ویژه کودکان پیش دبستانی، از مکان هایی در مرکز آگاهی دارند که می تواند برهنگی و کاوش بدن انجام شود. هر کودک خودش تصمیم می گیرد که آیا/با چه کسی می خواهد بازی های فیزیکی و جنسی انجام دهد. دختران و پسران یکدیگر را نوازش و معاینه می کنند. فقط به اندازه ای که برای خودشان و دیگر بچه ها راحت باشد.”
یکی از پدرها به خبرگزاری بیلد گفت:

“دخترم پنج ساله است. من نمی خواهم پسرها او را دست بزنند. من فرزند دیگری در مهدکودک دیگری دارم [که] چیزی [به عنوان اتاق اکتشاف] در آن وجود ندارد.”

در پی واکنش شدید عمومی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پایتخت ایالت نیدرزاکسن گفت:

“مفهوم آموزشی در این شکل رفاه کودک را به خطر می اندازد..”

اما از سویی دیگر، روزنامه آلمانی Die Welt با وزارت کودکان نوردراین-وستفالن در مورد این عمل که در مهدکودک‌ها انجام می شود تماس گرفت، اما به خبرنگار گفته شد که “رفتار جنسی کودکان” قابل پیشگیری نیست و این وزارتخانه هیچ قصدی برای جلوگیری از این عمل یا تماس با مهدکودک ها ندارد!

بعد از واکنش‌های شدید والدین و رسانه‌ها، رئیس آن مهدکودک بعداً گفت که دفتر مرکزی آن‌ها این نامه را تأیید نکرده است. سپس مهد کودک پروژه را لغو کرد. هیچ تردیدی وجود ندارد که این اقدامات شنیع با هدف «نرمالیزاسیون»(عادی‌سازی) و واکنش‌سنجی افکار عمومی صورت می گیرد تا به تدریج فضای ذهنی و اجتماعی را برای جا انداختن این جنایت بزرگ ضدبشری در حق روان و جسم کودکان فراهم کند.

حالا معنای شعار شومی که در راه‌پیمایی‌های موسوم به «pride» منحرفین جنسی روی بنرها و پلاکارهای آنان دیده می شود و حتی با هم همخوانی می کنند، آشکارتر از همیشه است: «ما اینجا هستیم. ما همجنسباز هستیم. ما به سراغ کودکان شما می آییم»

گزارش نیویورک پست از شعار شومی که منحرفین جنسی در رویدادهای خود سر می دهند: به سراغ کودکانتان می آییم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت جنسی در ارتش فرانسه صدای وزیر دفاع این کشور را درآورد

تجاوز جنسی

در سایه عجز شورای امنیت دفاع مشروع ضروری است

وزیر امور خارجه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.