سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پیروزی پسران ایران در دومین روز تنیس کمتر از ۱۲ سال آسیا

پیروزی پسران ایران در دومین روز تنیس کمتر از ۱۲ سال آسیا

تنیسور‌های نوجوان کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا در بخش پسران با بنگلادش و در بخش دختران با چین تایپه مسابقه دادند.

دومین روز رقابت‌های تنیس قهرمانی کمتر از ۱۲ سال آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان برگزار شد که پسران کشورمان به مصاف بنگلادش رفتند. در نخستین دیدار انفرادی این مسابقات، ماکان وثیقی با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل حریف خود به پیروزی رسید و در دومین دیدار رامتین رافعی با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶ مقابل حریف بنگلادشی خود به برتری دست یافت.
در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب رافعی و وثیقی به مصاف تیم بنگلادش رفت که در نهایت با نتیجه ۶-۰ و ۶-۲ موفق به شکست حرف خود شد.
در بخش دختران در انفرادی نخست گلسا رحیمیان با نتیجه ۶-۷ و ۲-۶ مقابل حریف خود شکست خورد و در دومین دیدار رومینا رافعی با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ مسابقه را به نماینده چین تایپه واگذار کرد.
در بخش دونفره دختران نمایندگان کشورمان با ترکیب رومینا رافعی و گلسا رحیمیان با نتیجه ۳-۶ و ۲-۶ بازی را به چین تایپه واگذار کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف به پایان برسد. در بخش پسران تیم ایران با تیم‌های هنگ‌کنگ، بنگلادش و تایلند و تیم دختران با تیم‌های چین‌تایپه و سریلانکا هم گروه هستند.
این دوره از رقابت‌ها از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه با حضور نمایندگانی از کشور‌های ایران، هنگ‌کنگ، بنگلادش، تایلند، هند، ترکمنستان، اندونزی، میانمار، ماکائو، مالزی، چین‌تایپه، قزاقستان، سریلانکا، ازبکستان و عمان برگزار می‌شود.
در بخش دختران الینا فرمانبر، رومینا رافعی و گلسا رحیمیان امیری با هدایت هنگامه عزیزی و در بخش پسران رامتین رافعی، آراد زینلی و ماکان وثیقی به مربیگری امیر اسفندیاری در این دوره از مسابقات حضور دارند. سرپرستی این مسابقات بر عهده حسین صمدی است.
همچنین امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی و افسر توسعه تنیس در غرب و آسیای میانه مدیر اجرایی این مسابقات را بر عهده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

رقابتهای تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران

صعود تیم ملی فوتسال ایران به دیدار پایانی

تیم ملی فوتسال ایران درجام ملتهای آسیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.