سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حاجی‌دلیگانی: خدمات‌رسانی به زوار اربعین نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت

حاجی‌دلیگانی: خدمات‌رسانی به زوار اربعین نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: خدمات‌رسانی به زوار اربعین نسبت به سال‌های قبل پیشرفت قابل توجهی داشته اما نواقص موجود نیز باید با برنامه‌ریزی در سال‌های بعد مرتفع شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به زوار اربعین نسبت به سال‌های قبل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی افزود: چه در بحث تردد در مرز و چه در مسائل دیگر، ما شاهد سهولت بیشتر در خدمات‌رسانی به زوار اربعین بودیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته نقاط ضعفی هم وجود داشت که با برنامه‌ریزی بهتر برای سال‌های آینده قابل رفع است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگرچه تلاش‌های بسیاری برای انتقال زائران از مرز به داخل کشور در موقع برگشت وجود داشت، اما باز هم ما شاهد تاخیرهای بعضا 12 ساعته برای جابجایی مسافران و زوار بودیم.

وی افزود: باید به‌گونه‌ای عمل شود تا موارد این چنینی تلاش و زحمات دستگاه‌ها در خدمات‌رسانی به زوار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سؤال نبرد و ما شاهد خدمات‌رسانی کم نظیر به زوار باشیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که باید در باره مراسم اربعین مورد توجه قرار گیرد، این است که پلیس راهور باید با همتای عراقی خود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی لازم برای انتظام‌بخشی به تردد خودروهای حامل زائران در خاک عراق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با یکدیگر داشته باشند؛ چراکه متأسفانه تعدادی از زوار ما به دلیل رانندگی نامناسب بعضی از رانندگان عراقی، جان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست می‌دهند که باید این مسئله هرچه زودتر ساماندهی شود.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت

چه کار کنیم از شب قدر بیشتر بهره مند بشیم؟

معرفت مولانا امیرالمومنین علیه السلام فقط از مسیر قرآن میسر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.