سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / قدردانی سرلشکر باقری از تأمین امنیت زوار اربعین توسط حشدالشعبی عراق

قدردانی سرلشکر باقری از تأمین امنیت زوار اربعین توسط حشدالشعبی عراق

رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به رئیس‌سازمان بسیج مردمی عراق، از زحمات این نیرو در تامین امنیت زوار اربعین قدردانی کرد.

سرلشکر محمد باقری، رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رئیس‌سازمان بسیج مردمی عراق، از تأمین و برقراری امنیت مراسم باشکوه اربعین حسینی قدردانی کرد.

وی در این پیام خطاب به فالح الفیّاض، رئیس‌سازمان حشدالشّعبی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی بار دیگر نشان داد روح عدالتخواهی و حق‌طلبی اهل بیت علیهم‌السلام با وجود گذشت قرن‌ها، همچنان در میان امت اسلامی بیدار و زنده است. سرلشکر باقری در ادامه افزود: طی یک دهه اخیر جریان استکباری تلاش کرد به روش چند قرن گذشته با ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تکفیری، علاوه‌بر دامن زدن به اختلافات مذهبی در امت اسلامی، چهره‌ای انحرافی و خشن از اسلام ناب محمدی (ص) به جهانیان نشان دهد که مجاهدت‌های دو ملت‌های مسلمان ایران و عراق مانع تحقق این توطئه شوم شد. اکنون که پس از قرن‌ها وحدت امّت اسلامی در قالب بزرگداشت اربعین حسینی بروز و ظهور جهانی یافته، راز تلاش‌های استکباری برای اختلاف‌افکنی در صفوف امت اسلامی بیش از پیش درک می‌شود. 

رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مجاهدان جبهه مقاومت به خصوص سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، از مساعی و تلاش همه‌جانبه رزمندگان حشدالشّعبی در کنار ارتش، پلیس و مردم عزیز عراق، که با استقرار امنیت و آرامش، زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی را فراهم کردند، صمیمانه سپاسگزاری و توفیق آنها را در مسیر خدمتگزاری به مکتب انسان‌ساز اهل بیت علیهم‌السلام مسئلت نمود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تا آخر عمر، سرباز روح الله و سیدعلی

سردار شهیدزاهدی

چه کار کنیم از شب قدر بیشتر بهره مند بشیم؟

معرفت مولانا امیرالمومنین علیه السلام فقط از مسیر قرآن میسر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.