سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ۵ نشان رنگارنگ حاصل تلاش نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست

۵ نشان رنگارنگ حاصل تلاش نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست

فرنگی کاران ناشنوای بزرگسال ایران در پنج وزن نخست مسابقات قهرمانی جهان صاحب ۱ نشان طلا، ۱ نقره و ۳ برنز شدند.

در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی ناشنوایان بزرگسال جهان کشتی گیران ایران به ۱ نشان طلا، ۱ نقره و ۳ برنز دست پیدا کردند.

نتایج کشتی گیران ایران در ۵ وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی بخشی ۱۰ بر ۰ حریفی از قزاقستان را شکست داد، در دور دوم ۸ بر ۰ کشتی گیر ارمنستان را مغلوب کرد و پس از پیروزی ۸ بر ۵ برابر کشتی گیر ترک، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی کریمی به مصاف کشتی گیر ارمنستان رفت و در یک کشتی نفس گیر ۱۲ بر ۵ حریف خود را شکست داد، در دور دوم ۸ بر ۶ حریف آذربایجانی را مغلوب کرد، در مسابقه سوم مقابل کشتی گیر قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی وطن پرست به مصاف کشتی گیر ازبکستان رفت و ۸ بر ۰ پیروز میدان شد و در دور دوم ۸ بر ۰ مغلوب حریف بلغاری شد و در مصاف با کشتی گیر ارمنستان ۱۲ بر ۶ شکست خورد و در سومین مسابقه ۹ بر ۱ حریف قزاق خود را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رضا اسماعیلی ۳ بر ۱ برابر کشتی گیر ترک مغلوب شد، در دور دوم ۸ بر ۵ حریف اوکراین خود را شکست داد و در دور سوم ۴ بر ۱ نتیجه را به کشتی گیر قزاق واگذار کرد و مدال برنز را به دست آورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدرضا شعبانی به مصاف کشتی گیر قرقیزستانی رفت و ۹ بر ۰ نتیجه را واگذار کرد و در مصاف با حریف قزاق ۱۶ بر ۸ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان بزرگسال جهان فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور در بیشکک قرقیزستان ادامه خواهد داشت.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

هر کجا پیشرفت کردیم، تفکر و حرکت انقلابی حاکم بوده است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی

نمایندگان نیامدند، میلیاردها تومان از جیب مردم هزینه شد

اسامی کامل غائبان جلسه امروز را اعلام کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.