سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مجری فاکس نیوز: اوباما همجنس‌بازی است که کراک مصرف می‌کند

مجری فاکس نیوز: اوباما همجنس‌بازی است که کراک مصرف می‌کند

«گزارش‌های ثابت‌شده‌ای وجود دارد که اوباما را همجنسگرا و مصرف‌کننده کراک معرفی می‌کند.» این بخشی از اظهارات مجری مشهور تلویزیون آمریکایی است.

حدود دو ماه پیش، یک وبگاه آمریکایی برای نخستین‌بار یک نامه مربوط به 40 سال پیش از باراک اوباما به دوست دختر سابقش را منتشر کرد که در آن اوباما از رابطه جنسی خیالی با مردان سخن گفته بود. او که این نامه را در 21 سالگی و به «الکس مک نیر» دوست دختر سابقش در زمان تحصیل در کالج اکسیدنتال در لس‌آنجلس نوشته بود، به موضوع همجنسگرایی پرداخته و اعتراف کرده بود هر روز در خیالاتش به رابطه با مردان فکر می‌کند. این نامه اوباما هم‌اینک در آرشیو اسناد دانشگاه اموری است که اجازه عکاسی یا جابه‌جایی آن را به هیچ فردی نمی‌دهد، اما «هاروی کلر» بخش‌هایی از نامه اوباما را با دست رونویسی کرده و برای یک زندگی‌نامه‌نویس برنده جایزه پولیتزر فرستاده است. حالا دو ماه پس از آن گزارش، مجری مشهور فاکس‌نیوز اعلام کرده در سال 2008 مشخص شده بود که اوباما همجنسگرا بوده و کراک مصرف کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

داعش خراسان، سگان آمریکایی

ويدئو/ داعش خراسان، سگان آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.