سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بایدن یک احمق، بی‌کفایت، فاسد و روانی است که آمریکا را به سمت جنگ جهانی سوق می‌دهد

بایدن یک احمق، بی‌کفایت، فاسد و روانی است که آمریکا را به سمت جنگ جهانی سوق می‌دهد

دونالد ترامپ پس از آنکه رئیس‌جمهور آمریکا را «احمق، دیوانه و بی‌کفایت» خواند، گفت که او روانی شده و این کشور را به سمت جنگ ‌جهانی سوم سوق می‌دهد.

با تشدید فضای انتخاباتی در آمریکا حملات کاندیداهای دموکرات و جمهوری‌خواه نیز به یکدیگر هر روز بیشتر می‌شود. فعلاً تا این لحظه ترامپ در حزب جمهوری‌خواه رکورددار حملات به بایدن رئیس‌جمهور مستقر آمریکا محسوب می‌شود. وی در جدیدترین موج حملات خود به بایدن در پیامی ویدئویی گفت: جو بایدن فاسد نه‌تنها احمق و بی‌کفایت است، بلکه روانی شده و مرزهای باز، وزارت دادگستری و سیاست‌های اف‌بی‌آی را تهدید می‌کند. به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت «ایندیاتودی»، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ادامه افزود: بایدن یک فاجعه روانی است که کشور را به سوی جهنمی هدایت می‌کند که در نهایت به جنگ‌ جهانی سوم منجر خواهد شد.

براساس این گزارش دونالد ترامپ، به‌رغم وجود پرونده‌های کیفری متعدد، همچنان به تلاش‌های خود برای رقابت‌های انتخاباتی ادامه می‌دهد. «فانی ویلیس» دادستان آمریکایی چند روز پیش اعلام کرد، تاریخ رسیدگی به پرونده دونالد ترامپ در رابطه با تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالت جورجیا مشخص شده است. این دادستان آمریکایی عنوان کرد که ۴ مارس ۲۰۲۴ (۱۴ اسفند ۱۴۰۲) زمان تشکیل دادگاه رسیدگی به پرونده انتخاباتی ترامپ در جورجیا خواهد بود.جو بایدن ۸۰ ساله هم در تلاش است تا برای بار دوم رئیس‌جمهور آمریکا شود اما مسائل مختلفی از جمله سن بالای او در سرتاسر ایالات متحده آمریکا بحث‌برانگیز شده است و همچنین نتایج نظرسنجی‌ها هم این مسئله را منعکس می‌کنند.

آخرین سیاستمدار

خبر دیگر از آمریکا اینکه نویسنده کتاب در شرف انتشار «آخرین سیاستمدار» مدعی شده که رئیس‌جمهوری آمریکا به ناتوانی جسمانی و زوال عقل دچار شده و در طول سال‌های ریاست‌جمهوری به‌طور خصوصی به «احساس خستگی» خود اذعان کرده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه نیویورک‌پست دیروز به نقل از بخش‌هایی از کتاب «آخرین سیاستمدار» نوشته «فرانکلین فوئِر» نویسنده نشریه «آتلانتیک» و دبیر پیشین تارنمای «نیو ریپابلیک» نوشت که کهولت رئیس‌جمهوری ۸۰ ساله آمریکا سد راه رسیدگی وی به امور بوده و بنیه‌ای برای وی باقی نگذاشته و در به یاد آوردن سریع اسامی اشخاص ناتوان بوده است. به نوشته این نویسنده لیبرال، دیدارهای صبحگاهی بایدن بسیار اندک بوده و تنها در معدودی از مراسم عمومی پیش از ۱۰ صبح شرکت کرده است. وی در بخش دیگری از این کتاب که ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) راهی قفسه کتاب‌فروشی‌های آمریکا می‌شود، نوشت: ظاهر بایدن نشان‌دهنده تحلیل جسمانی و زوال مشاعر وی بوده و هیچ قرص و ورزشی قادر به جبران آن نیست. به گفته وی رئیس‌جمهوری آمریکا در محافل خصوصی نیز هرازگاهی به خستگی خود معترف است. به گمان نویسنده، برخی از اشتباه‌ها و گاف‌های بایدن نه به‌خاطر سالمندی بلکه به‌خاطر «بلاتکلیفی و بی‌انضباطی» وی در حدود ۵۰ سال اشتغال به سیاست است.یافته‌های اخیر جدیدترین نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که ۷۷ درصد از پرسش‌شوندگان اعلام کرده‌اند که بایدن برای دور دوم ریاست‌جمهوری بسیار سالخورده است. ۸۹ درصد جمهوری‌خواهان و ۶۹ درصد دموکرات‌ها چنین عقیده‌ای دارند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

داعش خراسان، سگان آمریکایی

ويدئو/ داعش خراسان، سگان آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.