سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/ قیمت لُنگ!

طنز/ قیمت لُنگ!

گفت: محمد خاتمی گفته است « جمهوری اسلامی رأی مردم و حق حاکمیت مردم را قبول ندارد و برای مجلس هیچ اصالتی قایل نیست»!

گفتم: این که گزارش شبکه ایران اینترنشنال وابسته به موساد! و همان ترفند معروف جرج سوروس است که ادعای تقلب در فتنه آمریکایی

اسرائیلی ۸۸ را به خاتمی دیکته کرده بود و شب انتخابات با اطمینان در مصاحبه با CNN گفته بود « فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگی را شاهد خواهیم بود‌»‌! بی‌حساب نیست که نتانیاهو، خاتمی و دوستانش را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائيل  در ایران معرفی کرده بود!

گفت: خاتمی خطاب به مسئولان نظام گفته است « اگر خود اصلاحی نکنید نابودیتان حتمی است‌»!

گفتم: این هم که دقیقاً همان اظهارات مایکل لدین، مشاور امنیتی آمریکاست که یار غار خاتمی است و بعد از شکست فتنه آمریکایی – اسرائیلی۸۸ برای رد گم کردن پیشنهاد رفراندوم داده بود و خاتمی آن را مطرح کرد و هنگامی که در کیهان با ارائه سند از خاتمی پرسیدیم پیشنهاد شماست یا مایکل لدین؟ خاتمی سکوت کرد و مایکل لدین گفت پیشنهاد من هم بوده است!

گفت: خاتمی در همین جلسه گفته است آنچه در جمهوری اسلامی می‌گذرد، اسلام نیست!

گفتم: میزان پایبندی او به اسلام را می‌توان از دست دادن و خوش و بِش او با آندرس فو راسموسن فهمید آن‌هم بعد از آن که راسموسن به عنوان نخست‌وزیر دانمارک رسماً از اهانت به پیامبر اسلام‌(ص) حمایت کرده و دیگران را هم به حمایت از این اهانت دعوت کرده بود!

گفت: پس کدام نظر خاتمی مال خودش است؟! همه را که از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب گرفته است؟!

گفتم: یارو توی حمام از یکی پرسید؛ به نظر تو من چقدر ارزش دارم؟! گفت دوزار! یارو عصبانی شد و گفت؛ دوزار فقط قیمت لُنگی است که به کمر بسته‌ام! و طرف گفت؛ من هم قیمت لُنگت را گفتم، خودت که ارزشی نداری!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روزی روزگاری در آمریکا

پاورقی

از سفر به ایران لذت بردم …

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.