سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / باور داشتم و شد

باور داشتم و شد

دومین المپیکی کاروان کشورمان در پاریس با اشاره به روند صعودی خود برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک گفت: تصویرسازی و باوری که داشتم، من را به این مرحله از ورزش قهرمانی رساند.

: شرمینه چهل‌امیرانی که در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو با ایستادن در رده پنجم تفنگ ۱۰ متر، سهمیه بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرد، با اشاره به قطعی شدن حضورش در این بازی تاکید کرد: در کودکی در پانسیون‌های ورزشی که بودم با تیراندازی آشنا شدم و به صورت تفریحی آن را انجام می‌دادم. به همین دلیل کمی علاقه‌مند شده بودم اما هیچگاه به صورت حرفه‌ای پیگیری نکردم. دو سال است حرفه‌ای این ورزش را ادامه می‌دهم و کم‌کم تجهیزاتم را تکمیل و فرودین ۱۴۰۲ به تیم ملی دعوت شدم.

وی ادامه داد: اوایل یک لباس دست دوم داشتم و رکوردهای من بالا نبود چون لباس در تیراندازی اثر زیادی دارد. به محض اینکه با لباس جدید تمرین کردم، در کمتر از دو سه هفته رکورد من در مسابقات آزاد به ۶۲۷ رسید و به اردو دعوت شدم. در اردو هم رکوردهای ۶۳۲ و ۶۳۰ و ۶۳۴ را ثبت کردم. قطعا حضور در اردوها در پیشرفت تیراندازان موثر است چرا که ساچمه با کیفیت در اختیار تیراندازان است و به نظرم حضور در اردوها در پیشرفت رکوردهای من بسیار موثر بود.

وی خاطر نشان کرد: حضور در هر مسابقه یک تجربه است. تجربه اول من در یونیورسیاد بود و کمک زیادی کرد و توانستم خودرا در سطح بین المللی مورد آزمایش قرار دهم و به اعتماد به نفس من کمک کرد.

این بانوی المپیکی گفت: خانواده اول از همه به من اعتماد به نفس داد و به من را باور داشتند. بعد از آن اعتماد کادر فنی و مربیان بود که به من امید داد. تمرینات مستمر و تلاشم به من این باور را می‌داد که می‌توانم عملکردم را تکرار کنم و چیزی از حریفانم کم ندارم. اول از هر چیز باید باور داشته باشیم و بعد تلاش کنیم تا به هدف نهایی برسیم. وقتی رفتم توی خط بر این باور بودم که باید بهترین عملکرد را داشته باشم و این کمک کرد تا بهترین نتیجه را داشته باشم. از فدراسیون که این شرایط را فراهم کرد قدردانی می‌کنم و امیدوارم در آینده هم بتوانم در مسابقات بیشتری شرکت کرده و تجربه کسب کنم.

چهل امیرانی خاطر نشان کرد: بعد از بازگشت چند روز استراحت داریم و دوباره تمرینات با جدیت شروع می‌شود. بازی‌های آسیای و قهرمانی آسیا را در پیش است و باید با جدیت و پشتکار بیشتری تلاش کنم.قبل از مسابقات وقتی آماده سازی‌های سکو را انجام می‌دادند و مکانی را برای برگزاری اهدای مدال آماده می‌کردند، من خود را روی سکو تصویرسازی کردم الان هم خودم را روی سکوی المپیک پاریس می‌بینم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

باور

دعای کودکی که دلش تنگ امامش بود! بهانه کربلا داشت! وجودش تشنه بود! مستجاب شد

اشک‌های جهانگیری را باور کنیم یا ادعای موفقیت روحانی را؟!

رئیس‌جمهور روز گذشته در حالی دوباره به ستایش از کارنامه و عملکرد دولت خود پرداخت، که هفته گذشته معاون اول او به هنگام ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری و توصیف مصائب و گرفتاری‌هایی که دولت بر سر مردم آورده است، به ‌گریه افتاد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.