سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / روزگاری با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با ابرقدرت‌ها صحبت کنیم/ امروز آنها درخواست خرید تجهیزات پیشرفته ما را دارند/ تجهیزاتمان را در اختیار بسیج می‌گذاریم تا برای جهاد تبیین استفاده کنند

روزگاری با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با ابرقدرت‌ها صحبت کنیم/ امروز آنها درخواست خرید تجهیزات پیشرفته ما را دارند/ تجهیزاتمان را در اختیار بسیج می‌گذاریم تا برای جهاد تبیین استفاده کنند

امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانانش به مثابه دوتیغه قیچی عمل می کنند و قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند؛ از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه سخنرانی کرد.

بخش‌های مهم سخنرانی سردار حاجی زاده را در ادامه می‌خوانید:

*تلاش می کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقا دهیم.

*امروز ابرقدرت‌ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آن‌ها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

*امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانانش به مثابه دوتیغه قیچی عمل می کنند و قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند؛ از این رو  ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

*دشمنان ما امروز با تمامی امکانات و ظرفیت ها  بسیج شده اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند؛ در این شرایط سپاه یار و مدد کار دولت برابر هجمه های دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنان است.

*این امکان را داریم برای نشان‌دادن میزان پیشرفت‌ها در حوز‌های دفاعی و هوافضا بخشی از تجهیزات را در اختیار بسیج قرار دهیم تا از این ظرفیت برای جهاد تبیین  بین جوانان و نوجوانان استفاده کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مقاومت اسلامی عراق: فرودگاه «کریات شمونه» را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق

طنز/ موش کور !

جان کربی‌، سخنگوی کاخ سفید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.