سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / از خداوند می خواهیم زیر سایه ولی‌امر آیت‌الله خامنه‌ای بیرق حق در دستان شما در اهتزاز بماند

از خداوند می خواهیم زیر سایه ولی‌امر آیت‌الله خامنه‌ای بیرق حق در دستان شما در اهتزاز بماند

یک افسر ارشد اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در پیامی به دبیرکل حزب‌الله بیان داشت: «به جناب‌عالی می‌گوییم ما برای دفاع از لبنان و مردم آن و برای دفاع از آرمان فلسطین تحت فرمان و زیر بیرق شما هستیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که از عمر ما بکاهد و به عمر شریف شما بیفزاید و زیر سایه ولی‌امر خامنه‌ای رهبر (حفظه الله) بیرق حق در دستان شما در اهتزاز بماند.»

شبکه «المنار» پیامی از طرف یکی از افسران اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان برای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرد.

این افسر حزب‌الله که با نام «حاج رضا» به او ‌اشاره شده، پیام خود را این‌گونه آغاز می‌کند: «ما امروز، به جناب دبیرکل -جانمان فدایش- که خود از اوضاع با خبر است، می‌‌گوییم شما سربازانی از فرزندان علی(ع) و فاطمه(س) و فرزندان حسن(ع) و حسین(ع) و فرزندان رسول‌الله(ص) و صدها جان‌برکف آماده شهادت در اختیار دارید که آماده جنگ، جانفشانی و دفاع از عزت خاک و کرامت میهن و کشورمان و همچنین آماده حمایت از مردم در فلسطین و دفاع از آرمان فلسطین هستند؛ آرمانی که مسئله اصلی ملت‌های اسلامی، عربی و آزادگان جهان خواهد ماند.»

وی در ادامه بیان داشت: «به جناب‌عالی می‌گوییم ما برای دفاع از لبنان و مردم آن و برای دفاع از آرمان فلسطین تحت فرمان و زیر بیرق شما هستیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که از عمر ما بکاهد و به عمر شریف شما بیفزاید و زیر سایه ولی‌امر، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه‌الله) بیرق حق در دستان شما در اهتزاز بماند.»

او در پایان تاکید کرد: «ما به ‌اذن الهی آماده‌ایم. در صورت ورود دشمن به خاک لبنان، منتظر نابود کردن یگان‌ها، خودروهای نظامی و‌ تانک‌های آنها هستیم. چنانچه وارد خاک لبنان هم نشدند، نه تسلیحات هوایی‌شان و نه سامانه‌هایشان به ‌اذن الهی به کارشان نخواهد آمد.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

۱۴ فراز حیرت‌آور از زندگی شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر

شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر

ایران در راه قدس فداکاری‌های زیادی کرده است

سید حسن نصرالله

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.