سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/ جدول ضرب!

طنز/ جدول ضرب!

گفت: توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و آزاد‌‌سازی دارایی‌های مسدود شده ایران بدجوری تندروهای آمریکا و غربگراهای داخلی را عصبانی کرده است.

گفتم: حق دارند عصبانی باشند، تندروهای آمریکا انتظار داشتند به جای آزاد‌سازی دارایی‌های ایران، تحریم‌ها اضافه شود و غربگراهای داخلی هم هرچه زور زده بودند، هیچ کاری از دستشان برنیامده بود و آمریکا به آنها القاء کرده بود که بدون برجام و FATF آزاد‌‌سازی دارایی‌ها امکان‌پذیر نیست!

گفت: تام کاتن در واکنش به این توافق گفته است «‌بایدن به ساز ایران رقصیده است‌»! و مایک پنس می‌گوید «‌این بزرگ‌ترین باجی بوده که آمریکا به ایران داده است‌»!

 گفتم: و‌لی غربگراها می‌گویند این که چیز مهمی نیست! و….

گفت: مدعیان اصلاحات با برجام نمی‌توانستند برای هواپیمای آقای ظریف بنزین بگیرند ولی دولت سیزدهم بدون برجام طلب‌های ایران را پس گرفته است.

گفتم: معلم، بهرام را که دانش‌آموز زرنگی بود پای تخته آورد و از او جدول ضرب پرسید. بهرام سرهم و یک نفس خواند… دو دوتا چهارتا پنج چهارتا بیست تا و… بعد دانش‌آموز دیگری را صدا کرد و او پشت سرهم خواند… دریم دیم، دیم دیم… دریم دیم،دام دام. معلم پرسید این چه جدول ضربیه؟ و طرف گفت؛ آقا اجازه! بهرام جدول ضرب را خواند، من هم آهنگش را خواندم!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادامه خشونت پلیس علیه خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی

بازداشت شدگان در جریان اعتراضات ضد صهیونیستی آمریکا به ۱۷۰۰ دانشجو

از سفر به ایران لذت بردم …

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.