سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / میثم نیلی: کسی که بهره مالی از بی‌ناموسی و بی‌عفتی می‌برد، باید جریمه مالی کلان بشود

میثم نیلی: کسی که بهره مالی از بی‌ناموسی و بی‌عفتی می‌برد، باید جریمه مالی کلان بشود

ما مواجهیم با یک جریانی که می‌خواهد خانواده را فروپاشی کند و آن سلول اصلی اجتماع است؛ یعنی فشار برای فروپاشی اجتماعی از طریق فروپاشی خانواده، از طریق به خطر انداختن امنیت عاطفی خانواده.

برنامه بدون گارد شب گذشته (پنجشنبه) با حضور میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مشاور عالی وزیر ارشاد و محسن مهدیان مدیرعامل مؤسسه همشهری در رابطه‌ با بررسی مسئله حجاب از شبکه سوم سیما پخش شد.

 در ابتدای گفت‌وگو؛ میثم نیلی درباره پیشینه حجاب و استفاده مغالطه‌آمیز از آیه «لا اکراه فی الدین» گفت: حد حجاب شرعی که ما می‌گوییم، خدا گفته است، بعضی‌ها باور نمی‌کنند. باید به آنها گفت که یکبار مراجعه کنید به قران و آن را بخوانید. یک آقایی که یک عمامه هم بر سر دارد اخیراً گفته بود ما باحجاب مشکلی نداریم ما باحجاب اجباری مشکل داریم! از این سخنان مشرکانه‌تر و ارتداد آلوده‌تر وجود ندارد. چه جور جرئت می‌کند کسی که مدعی لباس پیغمبر هم هست، می‌آید به‌صراحت مخالف حکم خدا و قران سخن می‌گوید. مثل این است که یک نفر بیاید و بگوید من با اسلام و خدا مشکلی ندارم؛ اما با حاکمیت اسلام و خدا مشکل دارم! مشکل دقیقاً همین‌جاست. من با بودن کلمه قصاص در قران مشکلی ندارم؛ ولی با اجرای قصاص مخالفم! پس تو در واقع مخالفی. این سخنان بی‌ربط و مفت است و مغالطه‌آمیز.

میثم نیلی در ادامه درباره ابعاد مختلف حجاب گفت: این موضوع حجاب فقط ابعاد دینی ندارد؛ ابعاد انسانی و ابعاد بشری هم دارد. یعنی کسی که دارد از حجاب دفاع می‌کند دارد از بشر دفاع می‌کند، از انسانیت انسان دفاع می‌کند؛ در واقع از کرامت و قداست مادر دفاع می‌کند. چرا که این مسیری که مدافعان برهنگی دارند طی می‌کنند انتهایش پیداست. انتهای این مسیر را ما در اروپا داریم می‌بینیم. انتهایش را در ۶۱ درصد فرزند نامشروع در کشورهای مدعی تمدن همچون فرانسه داریم می‌بینیم. سعی می‌کنند رویه‌ها را اصلاح کنند؛ اما دیگر نمی‌توانند. دیروز مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت: «خانواده خط‌قرمز ماست»؛ باید به او بگوییم تمام شد عزیزم. 

نیلی با آسیب‌شناسی امروز جامعه اضافه کرد: امروز ما در مقام انتخابیم که پای خانواده بایستیم یا تن بدهیم به هرزگی، نابودی خانواده و متعاقباً نابودی بشر. یک روزی حاج‌قاسم مدافع حرم بود امروز گروهی مثل متدینین ما و جامعه علاقه‌مند به خانواده ما باید مدافع خانواده و حریم مادر باشند و در واقع مدافع بشر باشند.

در بخش دیگری از برنامه و پس از پخش گزارشی از نظرات دختران ایرانی درباره حجاب نیلی در این باره گفت: این گزارش جالبی که پخش شد در حقیقت بیانگر هویت زن ایرانی مسلمان است. همان چیزی که حضرت آقا هم فرمودند که اکثریت‌قریب‌به‌اتفاق زنان ما در دهان دشمنان زدند در قضیه اغتشاشات و اینها مؤمن و خداباورند. 

ما مواجهیم با یک جریانی که می‌خواهد خانواده را فروپاشی کند و آن سلول اصلی اجتماع است؛ یعنی فشار برای فروپاشی اجتماعی از طریق فروپاشی خانواده، از طریق به خطر انداختن امنیت عاطفی خانواده. 

میثم نیلی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره غایت جریان برهنگی گفت: فیلم‌های قدیمی اروپایی که در فضای مجازی منتشر شده است؛ مثلاً فیلم‌هایی برای سال ۱۹۰۳ برای کشورهایی مثلاً انگلستان یا فرانسه؛ شما نگاه می‌کنید می‌بینید حجاب هست، چگونه این مسیر طی شده توسط همین جریان حاکم بر حکومت‌های سکولار غربی که در واقع در اختیار صهیونیسم بین‌الملل هستند که امروزه خانواده را رسماً از هم فروپاشیدند و هر روز یک بازی جدید، چه رسانه‌ای و چه قانونی. بیماری‌های روانی خودشان را به شکل قانون در میاورند، علیه کودک، علیه زن و مدعی حقوق بشر هم هستند، خیلی بانمک‌اند اینها.

در بخش پایانی برنامه، میثم نیلی درباره لایحه حجاب گفت: در این لایحه چند موضوع خوب وجود دارد که باید اشاره بشود. یک اینکه مقابله با جریان‌های سازماندهی فحشا و جریان ترویج برهنگی؛ در صدر لایحه آمده است. لایحه با مردم عادی شروع نشده است؛ بلکه سطح سنگین برخورد با کسانی است که اقامه فحشا می‌کنند. حالا سلبریتی هم یکی از نمونه‌های این‌هاست. یک شخصی در خارج از کشور روی کشتی خودش در حال هرزگی است و رهنمود می‌دهد این هرزگی را به داخل کشور و هزینه‌اش را به فرزند ما تحمیل می‌کند و خودش بیرون از کشور است. خب این شخص باید هزینه بدهد. 

کسانی که در داخل به گفته وزارت اقتصاد تنها ۲۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی دارند و پول پارو می‌کنند؛ اما هزینه‌اش را باید یک بدبخت دیگر بدهد، این باید معادل خودش تاوان پرداخت کند. کسی که دارد بهره مالی از بی‌ناموسی و بی‌عفتی می‌برد، باید جریمه مالی کلان بشود. ما در این لایحه جریمه مالی سنگین را برای کسی گذاشتیم که اقامه فحشا دارد.

مطلب بعدی این که اتکا به تکنولوژی و سیستم‌های هوشمند یک‌بخشی از این کار هست؛ ولی اگر خطایی رخ داد این‌طور نیست که غیرقابل‌بازگشت باشد و در لایحه جای اصلاح دیده شده است. 

نکته بعدی این است که یکی از نشانه‌های موفقیت این لایحه فحش و ناسزا و عصبانیتی است که در ایران اینترنشنال و من و تو و این شبکه‌های صهیونیستی وجود دارد و این یعنی کار فوق‌العاده‌ای در کمیسیون قضایی انجام شده است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خسارات به ارث رسیده از دولت روحانی نباید بازگو شود

 متهم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان،

جریمه ۲۶ هزار میلیارد تومانی بانک‌های متخلف

جریمه ۲۶ هزار میلیارد تومانی بانک‌های متخلف در حوزه اعطای تسهیلات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.