سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / طنز/ اکیداً ممنوع!

طنز/ اکیداً ممنوع!

گفت: رسانه‌های آمریکایی و اروپایی از بی‌سابقه‌ترین تابستان داغ طی ۱۷۴ سال گذشته خبر می‌دهند. CNN اعلام کرد بیش از ۲۵۰ میلیون آمریکایی در ۳۵ ایالت تحت هشدار گرمای شدید هستند. گاردین نوشته سال گذشته

۶۲ هزار اروپایي بر اثر گرما فوت کرده‌اند و امسال هشدار‌ها شدیدتر است. شبکه فاکس‌نیوز از احتمال مرگ و میر فراوان به علت گرمای طاقت‌فرسا خبر داده است. تگزاس تریبیون اعلام کرده که تعدادی از زندانیان در آمریکا بر اثر گرما مرده‌اند. گوترش، دبیرکل سازمان ملل هم اعلام کرده است که زمین از گرما گذشته و به نقطه جوش رسیده است و…

گفتم: پس این مدعیان اصلاحات چه می‌گویند که دو روز تعطیلی دولت به علت گرما را مسخره می‌کنند؟! چرا درباره هشدارهای پی‌درپی آمریکا و اروپا درباره گرمای کشنده و مرگ و میر هزاران نفر در غرب هیچ خبری منتشر نمی‌کنند؟!

گفت: ‌ای عوام! اگر قرار بود برای آمریکا و اروپا و اسرائیل کاسه‌لیسی نکنند که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائيل در ایران نمی‌دانست!

و جرج سوروس از رئیس ‌آنها به‌عنوان پادوی اجاره‌ای خود استفاده نمی‌کرد! آنها همه چیز آمریکا و اسرائيل را خوب و عالی می‌دانند!

گفتم: از یارو پرسیدند این تصویر جمجمه و دوتا استخوان روی پرچم دزدان دریایی چه معنایی دارد؟ گفت؛ یعنی خوردن کله پاچه اکیداً ممنوع!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ به سه دلیل!

نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند

طنز پاورقی / آزادی بیان آمریکایی

کنگره آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.