سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / خیزش اراکی‌ها در اعتراض به بی‌حرمتی روز تاسوعا و اهانت به خانواده معظم شهدا

خیزش اراکی‌ها در اعتراض به بی‌حرمتی روز تاسوعا و اهانت به خانواده معظم شهدا

صدها نفر از غیورمردان و زنان اراکی در واکنش به بی‌حرمتی عده‌ای هنجارشکن در روز تاسوعا و اهانت به خانواده معظم شهدا در اراک تجمع کردند.

 اراک، عصر امروز جمعی از غیورمردان و زنان اراکی در واکنش به هنجارشکنی عده‌ای هنجارشکن در روز تاسوعا و اهانت به خانواده معظم شهدا در اراک تجمع کردند.

مردم متدین و انقلابی اراک با حضور در تجمع گلزار شهدا ضمن محکوم کردن بی‌حرمتی در روز تاسوعا توسط عده‌ای هنجارشکن خواهان برخورد با عوامل این هنجارشکنی شدند.

تجمع کنندگان همچنین ضمن ابراز نفرت از هتک حرمت دختر و همسر یکی از شهدای مدافع حرم بر لزوم برخورد قاطع و بدون مماشات دستگاه قضا با عوامل این هنجارشکنی تاکید کردند.

به گزارش فارس، بی‌احترامی به ایام تاسوعای حسینی در گلزار شهدای اراک همچنین هتک حرمت به همسر یکی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی در روزهای گذشته موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم مومن و متدین اراک شد.

در چند شب گذشته همسر شهید مدافع حرم استان مرکزی در حالی که با روی گشاده و واژه عزیزم از یکی از زنان بدحجاب می‌خواهد تا کمی رعایت کند، از سوی چهار نفر از بستگان زن مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت می‌شود، هتاکان چادر و روسری وی را از سرش کشیده و پاره می‌کنند و او را مقابل چشم فرزند بیمارش مورد حمله قرار می‌دهند.

این اتفاق تلخ که بعد از درددل همسر شهید با یکی از همسران شهدا، از سوی وی بازنشر می‌شود موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم مومن و متدین استان مرکزی شد، به طوری که اقشار مختلف مردم انقلابی خواستار برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی با عاملان هتک حرمت این همسر شهید شده و پایان مماشات با هنجارشکنان را خواستار شدند.

گروه‌های مختلف مردمی با واکنش‌های متعدد  اعلام کردند کوتاهی در برخورد با عاملان این حادثه را برنتافته و خواهان اشد مجازات دستگاه قضا با مسببین این حادثه هستند.

لحظاتی از این اتفاق تلخ را مشاهده کنید

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد

واکنش همسر شهید فخری زاده

واکنش شهید علی صیاد شیرازی نسبت به کاری که پنهانی انجام شد

امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.