سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آیا فردوسی‌پور با صورت رنگ شده ظاهر خواهد شد؟!

آیا فردوسی‌پور با صورت رنگ شده ظاهر خواهد شد؟!

عادل فردوسی‌پور ممکن است روزی صورتش را در رنگ زرد فرو ببرد، او به مانند هوادارانی که صورت خود را رنگ می‌کنند تا دیده شوند، به دیده شدن علاقه دارد و تا به امروز نشان داده که هیچ ناهنجاری از وی بعید نیست!

رنگ پرچم یا رنگ تیم مورد علاقه روی صورت هواداران؛ سال‌هاست که هواداران دو آتیشه تیم‌های فوتبال این گونه توجه دوربین‌ها را به خودشان جلب می‌کنند. اما ربط این فرهنگ هواداری به فردوسی‌پور چیست؟ یک بار تصاویری که از فردوسی‌پور در سال‌های اخیر پربازدید شده را مرور کنید. در مقابل جهانبخش نشسته و انگ بازجویی را به جان می‌خرد و صحبت‌های رادیکال می‌کند تا دیده می‌شود! در مقابل دوربین حاضر شده و داستان نخ‌نما شده و تکراری رانده شدن‌ش از شبکه سه را تکرار می‌کند. این رفتارها فردوسی‌پور چند دلیل اصلی دارد.

اول اینکه او فهمیده وقتی دیده می‌شود که حرف‌های زرد و سطحی بزند! او مصاحبه با سه بازیکن پرسپولیس، وریا غفوری و روزبه چشمی را در کارنامه دارد. این مصاحبه‌ها مورد توجه هواداران و رسانه‌های ورزشی قرار نگرفت و کمتر هوادار فوتبالی این مصاحبه‌ها را تماشا کرد. او مطمئن است که فقط رفتار زرد او را به بورس توجهات بازمی‌گرداند. جالب اینکه فردوسی‌پور در مصاحبه اخیر عنوان داشت که من به پیشنهادهای مالی سنگین میلیون دلاری فکر هم نمی‌کنم! به نظر می‌رسد این گونه مواجهه جنبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد.

طبق شنیده‌های خبرنگار رجانیوز وضعیت مالی «۳۶۰» نیمه ورشکسته است. کم رنگ شدن حضور خبرنگاران این رسانه در رویدادهای ورزشی و تغییر اسپانسر مالی این مجموعه نشانه این موضوع است. احتمالا اسپانسر قبلی هم متوجه شده‌ این فردوسی‌پور دیگر محلی از اعراب ندارد و توسط فضاسازی‌های رسانه‌ای باد شده است.

همه این شرایط و از همه مهم‌تر گم شدن نام «۳۶۰» بین رویدادها ورزشی، شرایط سختی را در مقابل فردوسی‌پور قرار داده است. شرایطی که فردوسی‌پور را مجبور کرده که زردترین رفتارهای ممکن را انجام دهد.

عادل فردوسی‌پور ممکن است روزی صورتش را در رنگ زرد فرو ببرد، او به مانند هوادارانی که صورت خود را رنگ می‌کنند تا دیده شوند، به دیده شدن علاقه دارد و تا به امروز نشان داده که هیچ ناهنجاری از وی بعید نیست!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حضرت رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم  فرمود،اگر عقل در قالب انسانی جلوه‌گر شود، امام حسن علیه السلام همان انسان خواهد بود

لو کان العقل رجلا لکان الحسن،اگر قرار بود عقل در شخصى مجسّم گردد آن شخص حسن بن على علیهماالسلام بود 

تاثیر باطن روی ظاهر

ويدئو/ علامه طباطبایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.