سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تجمع شیرازی‌ها در پی هتک حرمت به‌ آمر به معروف/ مردم خواستار برخورد قاطع ‌شدند

تجمع شیرازی‌ها در پی هتک حرمت به‌ آمر به معروف/ مردم خواستار برخورد قاطع ‌شدند

در پی هتک حرمت و ضرب و شتم مظلومانه بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر، عصر امروز اجتماع بزرگ مردم‌ ولایی و شهید پرور شیراز در شیراز برگزار شد.

شماری از شهروندان شیرازی، قشرهای مختلف مردم، علما و طلاب در واکنش به هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر شیرازی در باغ نارنجستان شیراز عصر امروز رو به روی این مکان تجمع کردند و خواستار برخورد قاطع با عاملان ضرب و شتم شدند.

به دنبال این بی‌حرمتی، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، مدیریت حوزه علمیه فارس، دانشگاه شیراز، ستاد امربه‌معروف استان فارس، شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اشد مجازات برای عاملین ضرب و شتم و هتاکی شد و این هتک حرمت را محکوم کردند.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب‌وشتم یکی از آمرین به معروف در مجموعه “نارنجستان قوام” شیراز، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران ‌تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی وی را به مقر انتظامی احضار کردند که متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز با اعلام این خبر که ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام تفهیم اتهام شده‌اند، گفت: این پرونده با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی به صورت خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد.‌ کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع وقت  رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می‌شود.‌

‌همچنین مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه با حکم دادستانی بازداشت شد.‌

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جهنمی که شهید صیاد شیرازی برای منافقین برپا کرد

کتاب در کمین گل سرخ، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

آهنگ/برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.