سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ‍ انقلاب تمام شد، غارت آغاز شد

‍ انقلاب تمام شد، غارت آغاز شد

اغتشاشات سال گذشته در ایران، برای جامعه ثمره‌ای جز آشوب و درگیری نداشت اما عده‌ای از ضدملی‌ترین افرادی که تاریخ ایران به خود دیده را صاحب ثروت کرد!

ماه‌ها از آخرین تحرکات جنبش فواحش در ایران می‌گذرد. جنبشی که اراذل و اوباشِ سربازش را از روند عادی زندگی خارج کرد اما صاحبان و هادیان آن را به پول رساند. البته تا پیش از این هربار صحبت از دریافت پول توسط چهره‌های ضدانقلاب می‌شد، همگان به یاد مزدوری‌های این افراد برای دولت‌های غربی می‌افتادند‌.

مصی علی‌نژاد، یکی از منفورترین چهره‌های سیاسی ضدانقلاب چندی پیش ادعای واهی پیرامون تلاش سیستم امنیتی ایران برای ربودن وی داشت. در نادرست بودن این ادعا همین بس که بدون دخالتی از سوی جمهوری‌اسلامی اصلی‌ترین گروه تشکیل شده اپوزیسیون به نام «منشور مهسا» در زمانی نزدیک دو ماه از هم پاشید؛ این یعنی تحرکات این قشر اهمیتی برای جمهوری‌اسلامی ندارد. با این حال اما علی‌نژاد، بر اساس این ادعا شکایتی را به دادگاه فدرال آمریکا ارجاع داد.

طبق رای این دادگاه ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از پول‌های بلوکه شدن ایران به عنوان غرامت به بی‌مصرف‌ترین و پر سر و صداترین اپوزیسیون ایران تعلق گرفت‌. مصی علی‌نژاد، صاحب پول‌هایی می‌شود که متعلق به مردم ایران است و به علت تحریم‌ها در اختیار آمریکا بوده است.

مصی علی‌نژاد که خود را نیرویی آزادی‌خواه و مبارز می‌داند و هدف غایی خود را آزادی مردم ایران اعلام می‌کند، اکنون پس از تلاش‌های فراوان و بارها مطرح کردن این خواسته صاحب ۳ میلیون دلار از پول‌هایی شده است که متعلق به مردم ایران است. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که این پول در اختیار کشوری است که قاتل هزاران نفر از ایرانیان بوده است.

اغتشاشات سال گذشته در ایران، برای جامعه ثمره‌ای جز آشوب و درگیری نداشت اما عده‌ای از ضدملی‌ترین افرادی که تاریخ ایران به خود دیده را صاحب ثروت کرد! اپوزیسیونی که می‌داند کاری نمی‌تواند از پیش ببرد اکنون تنها چشم به پول‌های احتمالی دوخته که می‌تواند از آنچه که «مبارزه» می‌نامد به دست آورد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه کسی کردستان را تقدیم ضد انقلاب کرد؟

ضد انقلاب از زمانی جری‌تر شد که قرنی توسط بازرگان برکنار شد

ذكر مصائب امیرالمؤمنین(ع)

حضرت امیرالمؤمنین(ع)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.