سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ادامه غارت نفت و گندم مردم سوریه از سوی نظامیان اشغالگر آمریکایی

ادامه غارت نفت و گندم مردم سوریه از سوی نظامیان اشغالگر آمریکایی

نیروهای اشغالگر آمریکایی در سوریه، محموله‌های جدیدی از نفت و گندم سوریه را به سرقت بردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر آمریکا غارت و سرقت ثروت سوریه را از مناطق تحت تصرف خود در استان الحسکه افزایش داده‌اند، نوشت: نیروهای اشغالگر آمریکا بامداد دیروز(دوشنبه) ده‌ها کامیون و تانکر حامل گندم و نفت سوریه را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

، منابع محلی از حومه شهر الیعربیه در نزدیکی مرز عراق به سانا گفتند که کاروان نیروهای اشغالگر آمریکایی متشکل از ۶۹ خودرو شامل ۴۵ تانکر حامل نفت و ۲۴ کامیون حامل گندم را از میدان‌های نفتی و سیلوهای غلات در الحسکه و حومه آن به سرقت بردند.

این منابع افزودند که این کاروان آمریکایی، محموله‌های سرقت‌شده را ساعات اولیه صبح دیروز از طریق گذرگاه غیرقانونی «المحمودیه» به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کردند.

پیش‌تر نیز روز جمعه منابع محلی حومه «الیعربیه» در نزدیکی مرز عراق به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفته بودند که کاروان نیروهای اشغالگر آمریکا متشکل از ۴۵ کامیون حامل نفت سرقتی میدان «الجزیره» سوریه از طریق گذرگاه غیرقانونی المحمودیه، خاک سوریه را به سوی پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال عراق ترک کردند. بارها مقامات سوری این سرقت نفت اشغالگران آمریکایی را محکوم کرده و از سازمان ملل درخواست کرده‌اند از این سرقت اشغالگران جلوگیری کند.

کاروان نیروهای اشغالگر آمریکایی نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کرده‌اند. با شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذرماه سال ۱۳۹۶، نیروهای آمریکایی مستقیماً جایگزین این گروهک شدند و دقیقاً از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفتار آمریکا در قبال دانشجویان حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رفتار خشونت‌آمیز آمریکا با«اعتراض بدون خشونت و تخریب» دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، دلیل دیگری بر اثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در بدبینی به دولت آمریکا دانستند.

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاههای سراسر آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.