سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / گزارش دیلی تلگراف از لشکر همجنس‌بازان زلنسکی!

گزارش دیلی تلگراف از لشکر همجنس‌بازان زلنسکی!

روزنامه تلگراف انگلیس اعلام کرد ده‌ها هزار سرباز همجنس‌گرا در ارتش اوکراین و در جنگ اخیر علیه روسیه حضور دارند.

با گذشت بیش از 16 ماه از جنگ اوکراین این جنگ همچنان از سوی دو طرف ادامه دارد. وزیر خارجه روسیه می‌گوید گرچه غرب وانمود می‌کند که به دنبال برقراری آتش‌بس در اوکراین است اما درصدد ایجاد زیرساخت نظامی برای ارسال سلاح‌های مرگبار به کیف است. به گفته لاورف «غرب تلاش دارد تا به طور موقت جنگ اوکراین را متوقف کند و آتش‌بس برقرار کند و برای خود فرصت ایجاد کند و زیرساخت نظامی جدیدی ایجاد کرده و سلاح‌های مرگبار دوربرد جدید (به اوکراین) ارسال کند.» طولانی شدن پای همجنس‌بازها را به جنگ باز کرده است گزارش منابع غربی از حضور ده‌ها هزار همجنس‌باز در لشکر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین حکایت دارد. به گزارش روزنامه «تلگراف» انگلیس سربازان همجنس‌گرای اوکراین امیدوارند حضور آنها در جنگ اوکراین باعث شود که نگرش مثبتی در مورد آنها در اوکراین ایجاد شود و ازدواج آنها در اوکراین قانونی شود. این گزارش می‌افزاید: «تعداد سربازان دگرباش جنسی آشکارا که برای اوکراین می‌جنگند، همراه با درک همجنس‌گرا‌هراسی به عنوان یک ارزش سنتی روسی منجر به پذیرش بیشتر روابط همجنس‌گرایان در جامعه اوکراین شده است.»

تلگراف می‌افزاید: «آمار دقیقی برای تعداد سربازان همجنس‌باز در نیروهای مسلح اوکراین وجود ندارد، اما ارتش دگرباش جنسی، یک حساب کاربری در اینستاگرام که تصاویر سربازان همجنس‌گرا و لزبین را منتشر می‌کند، این رقم را حدود 50 هزار نفر تخمین می‌زند.»

حمله پهپادی ناکام به مسکو

خبر دیگر از اوکراین این که شهردار مسکو روز سه‌شنبه اعلام کرد که اوکراین بار دیگر تلاش کرد تا حملاتی را علیه شهر و استان مسکو اجرا کند اما این حملات با اقدام نیروهای دفاع هوایی دفع شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل دیروز سرویس‌های امور اضطراری روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که دو پهپاد در پایتخت روسیه در نزدیکی روستای «والویوو» سرنگون شدند و هیچ تلفات یا خسارتی بر جای نگذاشتند. بر اساس این گزارش یک پهپاد دیگر در نزدیکی «کوبینکا» در منطقه مسکو سرنگون شد. آژانس حمل‌ونقل هوایی فدرال روسیه محدودیت ورود و خروج پروازها در فرودگاه «ونوکووا» را تا ساعت پنج به وقت‌گرینویچ اعلام کرد که در حال حاضر این محدودیت به اتمام رسیده است. یک منبع آگاه هم به اسپوتنیک گفت که ۱۴ پرواز از فرودگاه ونوکووا به فرودگاه‌های دیگر تغییر مسیر دادند. آژانس حمل‌ونقل هوایی فدرال روسیه همچنین اعلام کرد که پروازها در دیگر فرودگاه‌های مسکو و منطقه مسکو به صورت عادی در جریان است. به گفته شهردار مسکو، این حملات پهپادی ناکام خسارت جانی بر جای نگذاشته‌اند و نیروهای امدادی در صحنه حاضر هستند. همچنین پروازها در فرودگاه ونوکووا به حالت عادی درآمده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تلاش‌های آمریکا برای نجات اوکراین و اسرائیل با تصویب کمک 95 میلیارد دلاری در مجلس نمایندگان

نجات اوکراین و رژیم صهیونیستی از شکست در جنگ

باز هم بگویید قدرت نظامی ایران بلوف است!

علی عبدی - کارشناس مسائل فلسطین و رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.