سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سگ‌های خانگی ۱۵ نفر را در انگلیس کشتند

سگ‌های خانگی ۱۵ نفر را در انگلیس کشتند

رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند از ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ در انگلیس، دست کم ۱۵ نفر در این کشور، در پی حمله سگ‌های خانگی کشته و صد‌ها نفر هم زخمی شدند.

 از لندن، بر اساس این گزارش‌ها در نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، سگ‌ها در انگلیس پسر بچه ۱۰ ساله‌ای به نام جک لیس (Jack Lis) را خوردند و از آن زمان، ۱۵ انگلیسی قربانی حملات سگ‌ها شده اند، اما هیچ سگی، در فهرست ممنوعه، قرار داده نشده است.

به نوشته نشریه دیلی میرور، از ۱۵ انگلیسی قربانی حملات سگ‌ها در ۱۸ ماه اخیر، ۵ نفر کودک بودند.
منتقدان حملات سگ‌ها به مردم در انگلیس می‌گویند قانون مربوط، پاسخگوی نیاز‌ها نیست و جان مردم، به خطر افتاده است به گونه‌ای که چند هفته پس از کشته شدن جک لیس، سگ‌های خطرناک، ادام واتس (Adam Watts)، پدری را که ۵ فرزند داشت، در شهر دندی (Dundee)، خوردند.
روزنامه دیلی میرور با نام بردن از قربانیان حملات سگ‌ها در دو سال اخیر، تصاویری از این افراد را منتشر کرد و مثلا از جان ویلیام جیمز (John William James) ۶۵ ساله نام برد که دچار سندروم داون بود و در پی حمله سه سگ از گونه بولداگ (bulldog)، جان باخت. این روزنامه نوشت فقط در ماه مارس پارسال، سه نفر در انگلیس، با حمله سگان جان باختند که “کایرا لین کینگ ” (Kyra Leanne King) سه ماهه، یکی از قربانیان بود که یک سگ، به سر و گردن وی حمله کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ اوس قربون نترس!

آمریکا و انگلیس

افشای نقش دولت انگلیس در کشتار فلسطینیان

تداوم صدور بمب و جنگ افزار به رژیم صهیونیستی درحال نسل کشی فلسطینیان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.