سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / عقب‌نشینی واگنر و شکست غرب مدعیان اصلاحات را سنگ روی یخ کرد

عقب‌نشینی واگنر و شکست غرب مدعیان اصلاحات را سنگ روی یخ کرد

پاکسا‌زی لانه منافقین در آلبانی را متظاهران به اصلاح‌طلبی سانسور می‌کنند اما شورش علیه روسیه را پوشش ثانیه‌ای می‌دهند. در برابر ضربه به دشمن ملت سرشان را زیر برف می‌کنند اما اقدام علیه روسیه را لحظه به لحظه خبررسانی می‌کنند. اقدامی که در ابتدای راه شکست خورد و مدعیان اصلاحات سنگ روی یخ شدند.
شامگاه جمعه که گروه نظامی واگنر با حمایت ناتو و برای ترمیم و تلافی هزیمت در جنگ اوکراین، شورش علیه پوتین را آغاز کرد تا شنبه‌شب که «یوگنی پریگوژین» فرمانده این گروه اعلام عقب‌نشینی کرد و بلندگوی شکست غرب شد، حدود 24 ساعت طول کشید که موضع و فضایی برای شناخت ماهیت مدعیان اصلاحات و جریان غربگرا شد و بار دیگر بی‌سوادی آنان از روابط و عرصه بین‌الملل و وابستگی شدید این طیف به غرب را نمایان کرد.
خشم گرادهندگان تحریم از روسیه
طیف تندرو مدعی اصلاح‌طلبی که در فتنه 88 از غرب خواست ملت ایران را به طرز فلج‌کننده‌ تحریم کند، از روسیه که در دور زدن تحریم به ایران کمک کرده خشمگین است و به دنبال آغاز تنش واگنر در روسیه، در رسانه‌ها و کانال‌های خود از جمله شرق، آرمان و اعتماد با شور و ذوق فراوان لحظه به لحظه اخبار مربوط به آن را پمپاژ کرد تا به خیال خود از پوتین انتقام بگیرد.
فعالین ورشکسته ضد انقلاب خارج از ایران هم گفتند کار نظام اسلامی تمام است! و توصیه‌هایی هم به جمهوری اسلامی داشتند! و حال آنکه آنها هستند که از شاهکارهای اطلاعاتی ایران در وحشت‌اند و افتادن در پنجه‌های توانمند سربازان و پاسداران گمنام امام عصر(عج) و بازگشت به ایران برای مجازات و اضمحلال را انتظار می‌کشند.
مدعیان اصلاح‌طلبی در این واقعه هم با رسانه‌های معاند و ضد انقلاب بیرونی هم‌پوشانی داشتند. همان‌طور که به‌ عنوان شبکه نیابتی دشمن در داخل با تبرئه و توجیه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا، مأیوس‌‌سازی، روایت‌‌‌‌سازی وارونه، تخطئه مواضع نظام در برابر زورگویی غرب، تشکیک در مبانی اسلام، انتشار اخبار دروغ و سانسور اخبار مثبت، کوچک‌نمایی نقاط پیشرفت و بزرگنمایی نقاط ضعف و القای بن‌بست، خوراک و مهمات رسانه‌های معاند را تأمین می‌کنند. چندی پیش ‌اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا به دولت آمریکا توصیه کرده بود.
همچنین باید یادآور شد که ده‌ها خبرنگار و مدیر رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات از کشور فرار کرده و به بردگی رسانه‌های ضدانقلاب مانند VOA، BBC، رادیو فردا، ایران اینترنشنال و… درآمد‌ه‌اند.
مدیر تلویزیون راشاتودی: 
کودتای واگنر توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل سازماندهی شده است
رئیس‌تلویزیون دولتی روسیه گفته است: «شکی نیست که شورش اخیر گروه مزدور واگنر علیه کرملین توسط سرویس‌های مخفی آمریکا، بریتانیا سازماندهی شده بود.»
توهم فتح اتوبانی
به دنبال اقدام واگنر علیه روسیه، کانال‌های غربگرا نوشتند «کار روسیه و پوتین تمام است» و «نیروهای واگنر، شامل ۴ کاروان نظامی و ۱۵۰ تا ۴۰۰ خودروی زرهی، با سرعت حداکثری در اتوبان به سمت مسکو در حرکتند». اینها البته کپی‌کاری از محصولات اتاق جنگ ناتو است و گرنه واگنری‌ها آن‌قدر تجربه دارند که توهم نزنند و خیال نکنند با ۲۵ هزار نفر می‌توانند حتی به صدها کیلومتری مسکو نزدیک شوند. فاصله روستوف (محل استقرار واگنر) تا مسکو ۱۱۰۰ کیلومتر است.
در دنیا فقط یک گروه مزدوران را پیدا می‌کنید که توهم فتح اتوبانی را داشته باشد و آن سازمان منافقین است! رجوی در نشست توجیهی فرماندهان، هدف فروغ جایدان را «تصرف ۴۸ ساعته تهران» عنوان کرده و گفته بود: «فقط یک ابرقدرت می‌تواند کشوری را ظرف این مدت تسخیر کند». نقشه‌های جامانده، مسیر حرکت را «چهار زبر- کرمانشاه- همدان- سه‌راهی بوئین‌زهرا- کرج و میدان آزادی» نشان می‌داد! آنها مرداد ۱۳۶۷، بالغ بر ۱۵ هزار تروریست را به تله‌‌ای خود ساخته فرستادند که موجب هلاکت ۲۰۰۰ نفر از نیرو‌ها و فرماندهان، و مجروحیت و اسارت دست‌کم هزار نفر دیگر شد. در برخی گزارش‌ها، آمار تلفات تا چهار هزار نفر هم ذکر شده است. در این میان، عباس عبدی، متهم پرونده «نظرسنجی‌‌سازی» به نفع رژیم آمریکا در دوره اصلاحات نوشت: «درباره واگنر و جزئیات اتفاقات روسیه چیزی نمی‌دانم. ولی این حوادث بیانگر ناپایداری ساختاری نهاد حکومت و سیاست در روسیه است؛ که داشتن انواع موشک‌های اتمی هم جبران این ضعف مهم را نمی‌کند. همچنان که این ابزارهای نظامی مانع فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی هم نشد.»
اتهام‌زنی بی‌شرمانه سرمایه‌های اسرائیل به ایران اسلامی
الهه کولایی، فعال مدعی اصلاحات نیز در گفت‌و‌گو با روزنامه هم‌میهن وابسته به کرباسچی مدعی است: «با توجه به بهره‌مندی گسترده روسیه از سیاست‌های ضدغربی ایران، که هرچند با نوسان ولی همواره در چهار دهه اخیر ادامه داشته، رویدادهای جاری می‌تواند زنگ خطر را برای تصمیم‌گیرندگان کشور به‌صدا درآورد، تا به الزام‌های برآمده از ژئوپلیتیک ایران تن دهند. می‌توان امید داشت که موازنه‌گرایی در سیاست خارجی ایران جایگاه خود را بازیابد: به جای اتکا بر شرق، تلاش برای گسترش روابط با «غرب» و «شرق» مورد توجه قرار گیرد. یعنی به جای تبدیل شدن به «کارت‌بازی روسیه»، از تعارض منافع شرق و غرب، برای بهبود جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی خود استفاده کنیم.»
این قبیل اظهارات در حالی است که نتانیاهو، متظاهران به اصلاح‌طلبی را در فتنه 88 اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران نامید و شیمون پرز نیز اعلام کرد اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی می‌جنگند. طیف تندرو مدعیان اصلاحات در ایران به بردگی آمریکا و مزدوری رژیم صهیونیستی مشغول هستند و منافع این رژیم‌های خوانخوار را در ایران دنبال می‌کنند. از این رو، کاسه‌لیس‌های آمریکا و اسرائیل باید به جای عقده‌گشایی علیه نظام اسلامی، واقع‌بین باشند و به سبب پادویی دشمن و ضربات سنگین به مصالح ملی محاکمه شوند.
همچنین، حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر روحانی در زمان ریاست جمهوری که توسط آمریکا تحریم ویزایی گردید و تروریست خوانده شد، از فروپاشی دیوار برلین یاد کرد! و نوشت: «تحولات اخیر و سرنوشت روسیه، «هرچه باشد و هر طرف شکست بخورد»، تاثیرات شگرفی بر روندهای جاری سیاست در خود روسیه، منطقه و جهان گذاشته، و ‌حتی کشورهای روس‌محور هم به بازبینی سیاست‌های کلان‌شان خواهند پرداخت. شاید آنچه که یک‌بار به فروپاشی دیوار برلین انجامید دوباره در حال وقوع باشد.» (!)
بی‌سوادی در سیاست خارجی
 از برجام تا واگنر
در دولت برجام نیز همین تحلیل‌های از سر بی‌سوادی و بغض منافقان متظاهر به اصلاح‌طلبی نسبت به نظام اسلامی بود که فاجعه آفرید. این طیف با تضمین اعلام کردنِ امضای کری و باهوش و مودب خواندن اوباما، ضعیف‌نمایی از ایران و اعتماد و امیدواری به دشمن، تحمیل سیاست تعلیق و انتظار به کشور و شرطی‌سازی اقتصاد، زیر توافقی بدون تضمین، با امتیازات نقد ایران و وعده‌های نسیه دشمن، فاقد خسارت در صورت نقض عهد دشمن و بدون جایگاه معتبر حقوقی برای شکایت در صورت بدعهدی طرف مقابل را امضا کرد که بی‌سوادترین آدم‌ها هم این‌گونه معامله نمی‌کنند. سپس کارشکنی و نقض پیمان توسط دشمن را توجیه و آمریکا و اروپا را گستاخ‌تر کرد. نتیجه آن شد که اروپا و آمریکا به راحتی تعهدات‌شان را زیر پا می‌گذاشتند و با تضمینی که روحانی به موگرینی مبنی بر پایبندی ایران به برجام حتی در صورت خروج آمریکا از توافق هسته‌ای داد، آمریکا زیر توافق زد. تحریم‌ها دو برابر شد و با سوءتدبیرهای عمدی رکوردهای تورمی جابه‌جا گردید.
طیف تندرو مدعی اصلاحات اینجا هم آن‌قدر غرق در کینه‌های خود از ایران اسلامی و روسیه بودند که خیال کردند یک گروه پیمانکار نظامی با ۲۵ هزار نیرو می‌تواند کار روسیه را تمام کند و به سراغ ایران بیاید! سالیانی تدبیر کشور در دست این طیف خائن و وطن‌فروش بوده است. اکنون موفقیت‌های دولت انقلابی و پاکسازی لانه تروریست‌های خون‌آشام سازمان منافقین در آلبانی را که پس از آن میزان بازدید از کانال‌های مدعیان اصلاحات و کامنت‌های ضدایرانی به شدت کاهش یافت، سانسور می‌کند اما شورش واگنر علیه پوتین را پوشش ثانیه‌ای می‌دهد. در برابر ضربه به دشمن ملت سرشان را زیر برف می‌کنند اما اقدام علیه روسیه را لحظه به لحظه خبررسانی می‌کنند. اقدامی که در ابتدای راه شکست خورد و مدعیان اصلاحات سنگ روی یخ شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 3100 مزدور خارجی برای اوکراین با روسیه می‌جنگند

آمریکا، کانادا، بریتانیا و گرجستان

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.