سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پزشکان متخصص ایرانی به «بامیان» اعزام می‌شوند

پزشکان متخصص ایرانی به «بامیان» اعزام می‌شوند

مشاور نماینده رئیس جمهور ایران در امور افغانستان در دیدار با والی بامیان اظهار داشت پزشکان متخصص ایرانی به بیمارستان امام خمینی (ره) در بامیان اعزام می‌شوند.

  «سفرخانی» مشاور نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان در راس هیئتی با «مولوی عبدالله سرحدی» والی بامیان دیدار و گفتگو کرد.

وی در سفر به بامیان گفت پزشکان متخصص ایرانی به بیمارستان امام خمینی (ره) در ولایت بامیان در مرکز افغانستان اعزام می‌شوند.

عبدالله سرحدی نیز در این دیدار اظهار داشت با افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) مشکلات بیشتر بیماران در بامیان حل خواهد شد.

«قلندر عباد» وزیر بهداشت حکومت افغانستان پیش از این در سفر به بامیان با اشاره به کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان گفته بود: احداث بیمارستان امام خمینی در بامیان و برای مردم محروم این منطقه اقدامی شایسته و نیک از سوی جمهوری اسلامی ایران برای تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم است.

«سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل نیز در سفر به بامیان درباره ساخت این بیمارستان 120 تختخوابی از سوی جمهوری اسلامی برای مردم محروم ولایت بامیان گفته بود: امیدواریم که با تکمیل روند ترخیص تجهیزات پزشکی در گمرک افغانستان به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

اینجا افغانستان است از هر 3 نفر یک نفر غذایی برای خوردن ندارد

ناامنی حاد غذایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.