سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سناریوی تخریب نماینده جوان تهران به خاطر یک درخواست ساده پس از اظهارات ظریف

سناریوی تخریب نماینده جوان تهران به خاطر یک درخواست ساده پس از اظهارات ظریف

خبرآنلاین رسانه نزدیک به دولت روحانی وارد ماجرا شده است و به نقل از یک پایگاه خبری ناشناخته مطلب تخریبی علیه یک نماینده مجلس زده تا مثلا تبعاتش را نپذیرد.

چند روز پیش و پس از اظهارات ظریف در کلاب هاوس که به اذعان رسانه های اصلاح طلب یک بازی سازی انتخاباتی بود، مالک شریعتی، نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی خطاب به ظریف از او خواست تا جمله ای که او در جمع نمایندگان درباره زنگنه گفته بود را علنی بگوید.

شریعتی در توئیت خود نوشته بود: «آقای دکتر ظریف! حال که سکوت را شکستید و درایامی که وزارت نفت دولت سیزدهم بدون برجام موفق شده بدهی ترکمنستان را تسویه و قرارداد گازی را احیا کند، آنچه سال۹۹ در جلسه با بنده و جمعی از نمایندگان در دفترتان گفتید، را علنی بگویید: “‌زنگنه در ماجرای ترکمنستان خیانت کرد دانستن حق مردم نبود؟!”»

ظریف در پاسخی منفعلانه به شریعتی، نوشت: این دست خبرسازی‌ها کاملا نشان می‌دهد که چون قافیه به تنگ آمده، سناریوی نخ‌نمای جعل و اکاذیب را پیش گرفته‌اند. گرچه چه کسی باور می‌کند من درباره یکی از چهره‌های برجسته دولت چنین تعابیری به کار ببرم؟!

حال در ادامه این ماجرا، خبرآنلاین رسانه نزدیک به دولت روحانی وارد ماجرا شده است و به نقل از یک پایگاه خبری ناشناخته مطلب تخریبی علیه یک نماینده مجلس زده تا مثلا تبعاتش را نپذیرد. نکاتی در این باره قابل ذکر است:

یک. نویسنده مجهول مطلب، در انتهای پاراگراف اول با زرنگی خواسته القا کند مالک شریعتی در سال پایانی مجلس به فکر انتقال به وزارت نفت است که این خود تهمتی قابل پیگیری است.

دو. انتشار این مطلب بعد از مصاحبه‌ ظریف، یک عقب نشینی آشکار به حساب می‌آید. چراکه آنجا از قول ظریف گفته بود “زنگنه یک چهره برجسته کابینه با سوابق درخشان و مملو از وطن دوستی و تلاش” بود و اینجا لااقل انتقاد تند و گلایه ظریف از زنگنه را تایید کرده است. ضمن آنکه تنطیم مصاحبه خبرآنلاین از قول ظریف کاملا زیرکانه بود و آنجا به صراحت نقل قول شریعتی مبنی بر خیانت کار بودن زنگنه تکذیب نشده است. خوب است خبرآنلاین صوت مصاحبه را بطور کامل منتشر کند.

سه. هیچ کدام از همکاران مالک شریعتی که حضار جلسه بوده اند صداقت او را زیر سوال نبرده اند و اتفاقا فضای تند سخنان ظریف علیه زنگنه برخلاف مصاحبه سیاسی سرشار از محبت او را تصدیق کرده اند و از نظر آنها زنگنه مقصر اصلی قطع روابط با ترکمنستان است و این حتما خدمت نبوده و در مسیر خیانت به منافع ملی است.

چهار. آقای ظریف می‌تواند شکایت کند تا در محکمه، ادعای شریعتی و دوستانش ارائه شود تا حقیقت برای همگان نمایان گردد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خیانت ظریف به کشورش

خیانت محمدجواد ظریف

بخش دیگری از گزارش جان کری به سنا در باره ی خیانت ظریف به کشورش وقصد او برای فریب رهبر ومردم ایران

ظریف غربگدا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.