سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / در وقایع بزرگ؛ خدا را پررنگ کنید

در وقایع بزرگ؛ خدا را پررنگ کنید

در وقایع بزرگ؛ خدا را پررنگ کنید

 عبدالحمید قدیریان در ۳۵۷‌ اُمین شب خاطره که مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر بود گفت: سوم خرداد است و می‌خواستم جمله معروف امام (ره) را درباره خرمشهر تکرار کنم، جمله‌ای که می‌توان سالی یکبار آن را تکرار و یاد کرد و برای آن استراتژی تعریف کرد.

«خرمشهر را خدا آزاد کرد»

 وی در ادامه به اهمیت کارهایی که برای رضای خدا باشد و با توحید همراه شود، تاکید کرد و افزود: هر کدام از ما نسبت به جایگاهمان برداشتی از آیات خداوند داریم ولی فرهنگی که حضرت امام (ره) بر آن اصرار داشت این بود که در وقایع بزرگ خدا را پررنگ کنید.

رئیسی، زیرکی‌ از جنس زیرکی‌های آل علی (علیهم السلام) داشت

 قدیریان یادآور شد: همه ما سه سال خاطره با سیدابراهیم رئیسی داریم و همه ما دورانی را گذرانده‌ایم که آمدن وی برایمان خیلی شیرین بوده است.

با حضور وی خدا مسیر رشدی را در سختی برایمان قرار داد که چقدر آدم‌ها می‌توانند سیاسی باشند و چقدر از دید الهی سیاسی باشند و اینگونه جنس‌ شان عوض می‌شود.

اینکه سید ابراهیم رئیسی ساده نبود بلکه او زیرک بود و زیرکی‌اش زیرکی‌های شیعه و آل‌علی (علیهم السلام) داشت.

کسی که باور دارد همه چیز دست خدا است و نگاه توحیدی دارد تلاش می‌کند ولی برکتی که خدا می‌دهد برایش پررنگ است و این واژه زیرکانه‌ای است که جای تامل دارد.

 وی ادامه داد: آنچه برایم پررنگ در رفتار سیدابراهیم رئیسی بود این بود که هر وقت مقام معظم رهبری صحبت می‌کردند، جناب رئیس جمهور با دقت سخنان ایشان را پیگیری می‌کرد چراکه فکر می‌کرد از مجرای رهبر می‌تواند خدا را راضی کند.

من به عنوان دوست به سیاستمداران توصیه می‌کنم کمی به اطرافتان نگاه کنید و ببینید به کدام سمت می‌روید و چه چیز را برای رسیدن به اهداف خودتان له می‌کنید.

عزت از آن خداست و خدا عزت می‌دهد.

 قدیریان با بیان این جمله که دل ما محکم است که انقلاب به پشتوانه الهی پیش می‌رود به سخنان خود خاتمه دارد.

 

. . . .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

این پیروزی خجسته باد/ سرودی که با آزادسازی خرمشهر ماندگار شد

دفاع مقدس و  آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱

جدیدترین سامانه موشکی سپاه/ «مهران»؛ قاتل «آواکس» و وارث «سوم خرداد»

پدافندهوایی مهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.