سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تظاهرات گسترده زنان در «صنعا» علیه جنایت سعودی‌ها در «حجه»

تظاهرات گسترده زنان در «صنعا» علیه جنایت سعودی‌ها در «حجه»

هزاران تن از زنان یمنی دراعتراض به جنايات هفته گذشته مزدوران سعودي در «حجه» که به شهادت مظلومانه 23زن وکودک، پیر و جوان منجر شد، در صنعا تظاهرات کردند.

یکشنبه گذشته به دنبال حملات وحشیانه آل‌سعود به استان «حجه» یمن 23 نفر از جمله 14 زن و کودک به شهادت رسیدند. این مسئله باعث واکنش‌های مختلفی از سوی گروه‌های یمن و برخی دیگر از کشورها شد. با توجه به اینکه بیشتر شهدای این جنایت زنان و کودکان بودند زنان یمنی به خیابان‌ها آمدند.

خبرگزاری صدا و سیما در این‌باره نوشته دیروز هزاران تن از زنان یمنی در صنعا برای محکوم کردن جنايات مزدوران آل‌سعود در به شهادت رسانده‌ زنان و کودکان درحملات هوایی به پنج خانه در منطقه کُشَر، تجمع و راهپیمایی کردند. معترضان ضمن ادای احترام به شهدا، علیه متجاوزان سعودی که طی چهار سال گذشته زنان و کودکان بسیاری را به شهادت رسانده‌ا‌ند، شعار دادند. همزمان، هزاران تن از مردم یمن با قلبی آکنده از غم و اندوه، پیکرهای این 23زن و کودک شهید را تشییع کردند.در این مراسم یمنی‌ها ،ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا و رژيم صهيونيستي تاکید کردند جنایات سعودی‌ها نمی‌تواند اراده آنان را درهم بشکند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خبریکاتور ۲۵ فروردین

رژیم صهیونیستی جنایت می کند و آمریکا حمایت می کند

جنبه‌های بسیاری از نقش زنان در دفاع مقدس باقی مانده

کتاب «لیلی منم» که پرستاری از یک جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع بود و همراهی همسر برای دفاع از حرم ،کتاب «عطر پیراهن تو»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.