سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / روزانه ۴۷ هزار پزشک متخصص مشغول خدمت رسانی هستند

روزانه ۴۷ هزار پزشک متخصص مشغول خدمت رسانی هستند

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه بازدید از بیمارستان لقمان که با هدف بررسی آمادگی کادر بیمارستان در ایام نوروزی انجام شد، گفت: بیمارستان لقمان یکی از بیمارستان‌های بزرگ در جنوب تهران ویژه مسمومیت است. خوشبختانه کادر متخصص و پرستار و نیروی اورژانس این بیمارستان در آمادگی کامل برای رسیدگی به بیماران هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در نوروز امسال مأموریت‌های اورژانسی ما ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است و حدود ۱۴۴ هزار مأموریت اورژانسی تاکنون داشته‌ایم همچنین مأموریت‌های ترافیکی ۱۹ درصد رشد داشته است.

دکتر عین اللهی گفت: کارشناسان بهداشت محیط تاکنون بازرسی و بررسی سلامت مواد غذایی ۱۳۶ هزار و ۷۰۰ محل را انجام داده‌اند و  حدود هزار و ۷۴۴ پلمب تا کنون انجام شده است و هزار و ۷۹۱ کیلو مواد غذایی فاسد شناسایی و معدوم شد.

وزیر بهداشت در ادامه ضمن اشاره به فعالیت روزانه ۴۷ هزار متخصص و ۴ هزار ۵۰۰ فوق تخصص در ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی در ایام تعطیلات نوروز گفت: حدود ۴۴ هزار و ۴۰۰ درمان در محل داشتیم و ۵ هزار و ۶۷۱ مأموریت اعزام به بیمارستان‌ها بوده و همچنین ۷۶ مأموریت اعزام با بالگرد انجام شده است

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وزیر بهداشت چشم آسیب دیده دختر ۹ ساله بندرعباسی را درمان کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

هزار عملیات‌ مانند حادثه کرمان در کشور خنثی شده

احمد وحیدی وزیر کشور

یک دیدگاه

  1. جناب وزیر با حقوقی کارگری پزکان این مملکت کار میکنند .حواستون هست .پزشک عمومی از 7.5میلیون تا 12میلیون حقوق میگیرد چطور زندگی را بگذراند.کسی نیست به داد پزشکان برسد؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.