سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دعوای جدید میان بدنه جنبش فواحش/ اتحادی که از ابتدا ممتنع بودنش مشخص بود!

دعوای جدید میان بدنه جنبش فواحش/ اتحادی که از ابتدا ممتنع بودنش مشخص بود!

سالومه سیدنیا، مجری لمپن شبکه منوتو در توییتی درباره نشست «همبستگی، پلی به سوی آزادی» که با حضور ربع پهلوی، عبدالله محتدی، نازنین بنیادی و مصی علی‌نژاد برگزار شد گفت: «تلاش برای ادامه پروژه‌ای که شکست خورده و پایگاه حقیقی و ملی نداره، بیهوده است!». این اعتراف در حالی است که سیدنیا مجری مهمترین بازوی تبلیغاتی سلطنت‌طلبان است و از این رو اظهاراتش قابل اهمیت است.
پس از فروکش کردن شورش‌های ۱۴۰۱ تاکنون، معاندین تلاش‌های زیادی برای ادامه دادن به آنچه که خود آن‌ را «انقلاب ۱۴۰۱» می‌نامیدند انجام دادند. پرده اول تلاش برای حل چالشی بود که بسیاری معتقد بودند دلیل شکست براندازان در آن نهفته است؛ آن‌ها تلاش کردند رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران را به عنوان رهبر جریان برانداز انتخاب کنند. تلاشی که اگر چه پروژه پرهزینه‌ای برایش طراحی شد اما نتیجه‌ای جز شکست نداشت.
از یک سو کمپین «من وکالت می‌دهم» که برای مطرح کردن ربع پهلوی به عنوان گزینه رهبری طراحی شده بود، کمتر از پانصد هزار رای و مشارکت داشت که با احتساب ایرانیان خارج از کشور، کمتر از نیم درصد ایرانیان جهان در این کمپین شرکت کردند. از سوی دیگر بار دیگر دعوای رهبری را میان معاندین داغ کرد که باعث شد ضدانقلاب از چاله به چاهی عمیق پرت شود.
عدم همراهی چهره‌ای همچون حامد اسماعیلیون و دیگر جمهوری‌خواهان برانداز و همچنین تبلیغات رسانه‌های مخفی منافقین بر علیه این کمپین، عملا بعد از گذشت یک هفته این کمپین را نابود کرد. بعد از آن ضدانقلاب و دستگاه‌های امنیتی غرب تلاش کردند با ایجاد یک اتحاد حتی سوری، جریان ضدانقلاب را از ضعف خارج کنند.
در این پروژه نیز چالش کمرشکن دیگری برای معاندین آماده شده بود. برای اتحاد آن‌ها به دامن تجزیه‌طلبان، نماینده مخفی منافقین یعنی حامد اسماعیلیون و فرد منفوری مانند علی‌نژاد چنگ زدند که این باز هم بیش از آنکه به اتحاد آن‌ها بیانجامد، موجب افتراق بیشتر و مشکلات عدیده دیگر در بدنه آن‌ها شد. بعد از حضور عبدالله محتدی بسیاری به هویت ضدملی این حرکت، بیش از پیش پی بردند و برخی دیگر نیز از رفتارهای همین افراد متوجه شدند که این اتحاد شکل نخواهد گرفت.
حالا ‌آن‌ها ماندند و کشتی به گل نشسته «زن، زندگی، آزادی». اکنون اعتراف به بی‌نتیجه بودن این اقدامات و از آن مهمتر، غیر حقیقی بودن آن از زبان بدنه شورشیان و افرادی همچون «سالومه سیدنیا» که دشمن قسم‌خورده ایران است بیرون می‌آید. بنظر می‌رسد برنامه‌ای که برای نابودی جمهوری‌اسلامی ایران طراحی شده بود، در حال بلعیدن کارگرانش و نابودی کارگزارانش است!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مجری پاورقی سالومه را شست

سالومه سیدنیا

روایت سفارت روسیه درباره «برتری جهانی» توان موشکی ایران

سفارت روسیه در کنیا‌، در توئیتی جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یکی از «سه کشور جهان دارای موشک‌های مافوق صوت» معرفی کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.