سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / غرب از تروریست‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند

غرب از تروریست‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند

نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم؛ رئیس جمهور روسیه تاکید کرد غرب با استفاده از تروریست‌ها و تندرو‌ها برای تحقق اهداف خود علیه روسیه تلاش می‌کند.
«ولادیمیر پوتین» در نشست فرماندهان سازمان امنیت فدرال روسیه گفت سال ۲۰۲۲ میلادی سال پرکار و مثبتی بود. توانستیم از مرز‌ها و امنیت خود محافظت و از اقدامات تروریستی در کشور جلوگیری کنیم. در این سال، بسیاری از مشکلات به وسیله سازمان امنیت فدرال حل شد، به گونه‌ای که توانست به اقدامات تروریستی پایان دهد.

از همه کسانی که در خط مقدم مناطق آزادشده تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم. آن‌ها ضربات شدیدی به دشمن وارد کردند. تبادل اطلاعات درباره عملیات ویژه روسیه لازم و ضروری است. همچنین، موضوع تامین امنیت شهروندان حائز اهمیت و حمایت از نیرو‌های روسیه با تمام انواع سلاح و مهمات مهم است. در این باره، تقویت یگان‌های شناسایی و اطلاعاتی یک ضرورت است. لازم است سطح آمادگی‌های امنیت سایبری و اطلاعاتی ارتقا یابد.

 

وی افزود غرب همواره برای حمایت از تروریست‌ها با استفاده از تندرو‌ها و تروریست‌ها برای تحقق بخشیدن به اهداف خود علیه روسیه تلاش کرده است. روسیه باید به این تلاش‌ها پاسخ دهد و سطح امنیت ملی کشور را ارتقاء بخشد. همچنین تلاش‌ها برای تضعیف روسیه تشدید شده است. اکنون مسئله دیگری که حائز اهمیت است مبارزه با فساد در همه نهادهاست. سازمان امنیت فدرال روسیه پایه و اساس حمایت از روسیه و حل همه مشکلات دشوار در کشور است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!

اوکراین چهارمین قدرت اتمی دنیا بود.

رییسی پیش از عزیمت به پاکستان، تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

رئیس‌ جمهور عازم پاکستان شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.