سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مرگ 23هزار بیمار انگلیسی به‌دلیل تأخیر اورژانس

مرگ 23هزار بیمار انگلیسی به‌دلیل تأخیر اورژانس

در سال 2022 اتفاق افتاده است/مرگ 23هزار بیمار انگلیسی به‌دلیل تأخیر اورژانس
نظام درمان انگليس با چنان كمبود نيرویی رو‌به‌رو است که این کمبود در سال گذشته منجر به مرگ ۲۳ هزار بیمار شد.
نظام بهداشت و درمان انگليس به شدت با كمبود نيرو رو‌به‌رو است. كمبود كادر درمان در اين كشور اروپايي حتي كار را به آنجا رسانده كه در سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) بالغ بر ۲۳ هزار بیمار جان خود را به دلیل تاخیر در ارائه خدمات اورژانس از دست
داده‌اند.
اين گزارش بر مبناي یافته‌های کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس اعلام شده و برمبناي اين گزارش در سال ۲۰۲۲ میلادی ۱.۶۶ میلیون بیمار بیش از ۱۲ ساعت برای دریافت خدمات درمانی، انتظار کشیده‌اند.
این درحالی‌است که طبق تحقیقات کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس انتظارهای طولانی «پیامدهای فاجعه باری را برای ایمنی و مرگ و میر بیماران» به همراه دارد.
این نهاد انگلیسی با تطابق آمار بیمارانی که در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بر اثر انتظار در اورژانس جان خود را از دست داده‌ به این نتیجه رسیده است که به ازای هر ۷۲ بیماری که ۸ تا ۱۲ ساعت در اورژانس انتظار کشیده‌اند، یک فوتی بیشتر ثبت شده است.
«ادرین بویل» رئیس‌کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس تصریح کرد که هرچند این آمار تکان دهنده است اما شگفت‌آور نیست.
به نظر مي‌رسد كه بخش زيادي از تاخير اورژانس در انگليس تحت تاثير كمبود كادر درمان و‌پرستار در اين كشور است. گاردين سال گذشته اعلام كرده بود كه حدود ۳۹ هزار جای خالی برای‌پرستاران بيمارستان و مراكز درماني در انگلیس وجود دارد. تارنمای آبزرور نیز گزارش داد که به دلیل کمبود پرسنل درمان در انگلیس، مسئولان بیمارستانی در این کشور هر هفته با چالش پُر کردن شیفت‌های‌پرستاران رو‌به‌رو هستند.
همچنين يك ماه پيش،  روزنامه اتریشی «وینر سایتونگ» در مطلبی به اوضاع فاجعه‌بار بیمارستان‌ها در انگلیس اشاره کرده و نوشته بود: «سالن‌های انتظار مملو از جمعیت و مردمی که از درد به خود می‌پیچند حكايت از وضعيت فاجعه‌بار بیمارستان‌ها و نظام درمان در انگليس دارد.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مرگ ۶۶۴ نفر در تصادفات

/ استفاده از پهپادها برای مدیریت ترافیک

نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا میزنند

خرابی های غزه، چهار برابر خرابی های زلزله ترکیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.