سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / برگزاری نشست کتابخوانی “راه روشن” و یادی از شهید هسته‌ای

برگزاری نشست کتابخوانی “راه روشن” و یادی از شهید هسته‌ای

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ همزمان با یازدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن نشست کتابخوانی «راه روشن» را برگزار می‌کند.

همزمان با یازدهمین سالگرد شهادت مصطفی احمدی روشن نشست کتابخوانی «راه روشن» به منظور آشنایی نوجوانان با سبک زندگی، شیوه تفکر و نقش ایشان در پیشبرد صنعت هسته‌ای 21 دی ماه از ساعت 10 تا 12:30 در کتابخانه تلاش برگزار می‌شود.

در این نشست جلد بیست و دوم مجموعه کتاب یادگاران مشتمل بر خاطراتی از شهید مصطفی احمدی روشن به قلم مرتضی قاضی در قالب 100 داستان کوتاه برگرفته از زندگی، خاطرات شفاهی خانواده و دوستان که به همت انتشارات فتح گردآوری شده است، خوانش می‌شود و در پایان، نوجوانان به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازند.

شهید مصطفی احمدی روشن از دانشجویان رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و از بسیجیان فعال در این دانشگاه بود که در دوران فعالیت خود در حوزه هسته‌ای توانست خدمات بسیاری را برای پیشبرد اهداف هسته‌ای کشورمان ارائه دهد.

علاقه‌مندان به ادبیات پایدای و سرگذشت‌نامه‌های شهدا می‌توانند برای شرکت به خانی‌آباد نو، خیابان میثاق، بلوار میلاد، خیابان شهرداری، خانه فرهنگ تلاش مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55511125 تماس بگیرند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

احتمال تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران وجود دارد

سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور

فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد

واکنش همسر شهید فخری زاده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.