سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / روایت سی.ان.ان از تیراندازی پسر ۶ ساله به معلمش در آمریکا

روایت سی.ان.ان از تیراندازی پسر ۶ ساله به معلمش در آمریکا

خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: بدون شک تیراندازی یک پسربچه ۶ ساله به معلمش در ایالت ویرجینیا، یک حادثه بسیار وحشتناک و آزاردهنده است.

نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ تحقیقات درباره تیراندازی یک پسربچه ۶ ساله به معلمش در یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوپورت در ایالت ویرجینیا در جریان است. در زمان تیراندازی این دانش آموز در حال درگیری لفظی با معلم خود بوده است و با اسلحه خود به معلمش شلیک کرده است. گلوریا کازمیورو، خبرنگار سی ان ان این حادثه را دنبال می‌کند. آیا می‌توانید جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار دهید؟

خبرنگار سی ان ان گفت: بدون شک این، یک حادثه بسیار وحشتناک و آزاردهنده است. بعداز ظهر و در ساعت ۲ بعدازظهر به وقت محلی در یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوپورت در ویرجینیا ما از این موضوع آگاه شدیم که یک معلم هدف گلوله قرار گرفته است و در وضع وخیمی به سر می‌برد. وی به بیمارستان منتقل شد. ما از رئیس پلیس منطقه آگاه شدیم که این نتیجه درگیری لفظی بین معلم و این دانش آموز بوده است. این موضوع منجر به تیراندازی دانش آموز به معلم می‌شود. او به معلمش یک گلوله شلیک می‌کند. تیراندازی تنها در داخل کلاس درس روی داده است. تیراندازی در دیگر کلاس‌های مدرسه روی نداده است. مدرسه تخلیه شده است و دانش آموزان به نزد والدین خود بازگشته اند. ما به بخشی از اظهارات مقامات محلی گوش می‌دهیم.

رئیس پلیس منطقه گفت: ما با دادستان منطقه در تماس هستیم. ما تلاش کردیم که بهترین اقدام را انجام دهیم.

رئیس مدرسه نيز گفت: من شوکه شده ام. قلب من شکسته است و به شدت غمگین هستم. معتقدم که ما باید دانش آموزان خود را بیشتر آموزش دهیم. ما باید آن‌ها را در وضعیتی امن قرار دهیم.

خبرنگار سی ان ان افزود: سوالات زیادی هنوز بی پاسخ مانده است. سوالی که وجود دارد این است که چگونه این دانش آموز به سلاح گرم دست پیدا کرده است. چرا او آن را به مدرسه آورده است. علت درگیری لفظی چه بوده است. رئیس این مدرسه پیامی برای ما فرستاد. ما اندکی پیش این پیام را دریافت کردیم. مدرسه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه تعطیل خواهد بود. او به ما گفت که این حادثه همه را تحت تاثیر خود قرار داده است. او اعلام کرد که به یاد معلم مجروح هستند. او به شدت مجروح شده است. این حادثه همچنین دیگر معلمان و دانش آموزان این مدرسه را به شدت شوکه و تحت تاثیر خود قرار داده است. از طرف دیگر، اقداماتی برای مقابله با اثرات ناشی از این تیراندازی بر روحیه دانش آموزان و معلمان مدرسه در نظر گرفته است. آن‌ها در نهایت به مدرسه بار دیگر خواهند آمد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آقای معلمی که در برزخ هست و کلماتش هنوز نفس می‌کشند

شهید آیت‌الله مرتضی مطهری

او معلم انقلاب بود 

شهید حجت‌الاسلام دکتر محمد جواد باهنر ،شهید آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.