سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / شکوه ‌جمعیت در ‌گلزار شهدای کر‌مان/ قلب ایران برای شهید سلیمانی می‌تپد + فیلم

شکوه ‌جمعیت در ‌گلزار شهدای کر‌مان/ قلب ایران برای شهید سلیمانی می‌تپد + فیلم

موج جمعیت نشان می‌دهد جبهه مقاومت هر روز ریشه‌دار‌تر می‌شود و مردم در مکتب سلیمانی درس‌هایی برای همدلی، ایثار و تلاش برای پیشرفت و توسعه آموخته‌اند.

این روزها زائران از استان‌های مختلف کشور خود را به گلزار شهدای کرمان می‌رسانند تا سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بهانه‌ای باشد برای تجدید عهدی دوباره با سید الشهدای مقاومت، این روزها قلب مقاومت در کرمان می تپد و از ترک، لر، کرد و بلوچ، فارس و عرب دور مرقد مطهر شهید سلیمانی جمع می‌شوند و اشک می‌ریزند.

این روزها گلزار شهدای کرمان شلوغ از تر همیشه است و این قطعه از بهشت میعادگاهی شده برای ارادت به شهدا و نقطه اتصال و اتحادی بر همدلی و همراهی مردم که نقطه وصلش شهیدی است که در طول ایام زندگی اش خالصانه برای مردم تلاش کرد و دغدغه اش سربلندی ایران اسلامی به عنوان حرمی است که محور جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

سه سال از شهادت سردار دل‌ها گذشته است اما حالا شهید سلیمانی بعد از شهادتش بیشتر از گذشته در قلب مردم جای گرفته است، سرداری که مقابل تروریست‌ها ایستاد و ناجی جان هزاران نفر در لبنان، سوریه و عراق شد حالا میهمانانی از این کشورها نیز دارد و کرمانی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا میزبانی خوب برای این زائران باشند.

موج جمعیت نشان می‌دهد جبهه مقاومت هر روز ریشه‌دار‌تر می‌شود و مردم در مکتب سلیمانی درس‌هایی برای همدلی، ایثار و تلاش برای پیشرفت و توسعه آموخته‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله پلیس به دانشجویان دانشگاه تگزاس

اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نادر‌ترین سردار

مراسم یاد بود مرحوم نادر طالب‌زاده در حوزه هنری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.