سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ایران خوزستان را اشغال کرده است!

ایران خوزستان را اشغال کرده است!

مدتی پس از افشاگری‌های «رعنا رحیم‌پور» از شبکه‌های معاند؛ این‌بار نوبت «ساناز قاضی‌زاده» شده است تا پرده از فساد درون‌سازمانی این شبکه‌ها بردارد. فایل صوتی خبرنگار اینترنشنال مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و بسیاری این فایل را در ادامه موج افشاگری علیه این شبکه‌ها می‌دانند.

: اخیرا فایل صوتی از «ساناز قاضی‌زاده» خبرنگار اینترنشنال منتشر شده است. او در این صحبت‌ها از فسادی که در این شبکه وجود دارد سخن می‌گوید. او می‌گوید: «با اینکه پول خوبی می‌دهند اما فضا مسموم است». انتشار این صوت بعد از افشاگری‌های رعنا رحیم‌پور و دیگر خبرنگاران نشان می‌دهد مسمومیت فضای شبکه‌های معناد بیش از آن است که به آن پرداخته شده است.

 شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان مکان جذابی برای مهاجران ایرانی محسوب می‌شوند. بسیاری از افرادی که از ایران مهاجرت می‌کنند، توانایی و تخصص خاصی ندارند؛ این وضعیت آن‌ها را به کار کردن با شبکه‌های فارسی‌زبان ترغیب می‌کند. این شبکه‌ها در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰، افزایش یافتند. آن‌ها در ابتدا تنها شبکه‌های سرگرمی بودند اما با گذشت زمان ثابت شد این شبکه‌ها، سردمداران جنگ‌رسانه‌ای علیه ایران هستند.

برای مثال، برنامه «اتاق خبر» از شبکه منوتو ابتدا یک برنامه کوتاه با زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه بود اما امروز یکی از بوقچیان اصلی دشمنان جمهوری‌اسلامی ایران است. چنین روندی باعث شد بسیاری از افراد کم‌سواد جذب این شبکه‌ها شوند و نسل جدید اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی را شکل دهند.

آنها افراد زیادی را با شعار‌هایی همچون «آزادی برای ایران» و «دموکراسی» فریب دادند. اما این شبکه‌ها فضایی همچون گروهک‌های تروریستی دارند. کمااینکه بسیاری از کارشناسان شبکه «منوتو» را «نسخه جدید منافقین» می‌دانند. این وضعیت نه تنها موجب کاهش محبوبیت این شبکه‌ها نزد مردمی شد که بخاطر سرگرمی این شبکه‌ها را تماشا می‌کردند بلکه صدای برخی از افراد درون این سازمان‌ها را نیز در‌آورد.

برای مثال یکی از مجریان که هم‌اکنون در شبکه منوتو مشغول است، مدت‌ها بخاطر حمایت از شهید حاج‌قاسم سلیمانی در این شبکه ممنوع‌التصویر بود. این وضعیت و تفاوت ادعاهای این شبکه‌ها با واقعیتشان باعث ایجاد موج افشاگری‌ها شد. یکی از این افشاگری‌ها مختص به «رعنا رحیم‌پور» بود. او در فایل صوتی که از وی منتشر شد به مقصود رژیم صهیونیستی و غرب از حمایت اغتشاشات اشاره می‌کند.

 

افشاگری‌های رعنا رحیم‌پور | دانلود فیلم

رعنا رحیم‌پور در گفتگو با مادر خود می‌گوید: «به اینترنشنال دستور داده‌اند تنها با رهبران احزاب داخل ایران مصاحبه کنند». این صحبت موجب تعجب مادر وی می‌شود که او در ادامه می‌گوید: «منظور رهبران احزاب کرد، بلوچ و عرب است». وی ادامه می‌دهد: «آنها ایرانی تکه‌پاره و تجزیه شده می‌خواهند».

البته این افشاگری برای او گران تمام شد. وی بخاطر اظهاراتش به حدی توسط شبکه اینترنشنال و باقی ضدانقلاب‌ها تحت فشار قرار گرفت که در پست اینستاگرامی از کار خبرنگاری خداحافظی کرد. رحیم‌پور در این پست نوشت: «ما را به خیر و شما را به سلامت… ایران را در خودم کشتم. برای همیشه خداحافظ». صفحه اینستاگرام او نیز ساعاتی بعد از دسترس خارج شد.

منابع مالی این شبکه‌ها از کشورهای غربی تامین می‌شود و منافع ملی ایران کوچکترین اهمیتی برای آنها ندارد. این حقیقت تقریبا بر همگان روشن است. همه‌گیر شدن این حقیقت برای صاحبین شبکه‌های معاند اتفاق خطرناکی است. برای همین وقتی افشاگری‌های درون سازمانی از آن‌ها رخ می‌دهد به سخت ترین شکل برخورد می‌کنند.

افشاگری‌های «ساناز قاضی‌زاده» پرده‌ای جدید از افشاگری علیه فاسدترین اپوزیسیون جهان است. او در این فایل لو رفته به تعرضات جنسی مدیران این شبکه اعتراف می‌کند. حتی در بخشی دیگر در نقل قولی از یکی از روسای این شبکه می‌گوید: «مدیران این شبکه معتقدند ایران، خوزستان را اشغال کرده است».

 

افشاگری‌های ساناز قاضی‌زاده |  دانلود فیلم

ضدانقلاب دچار سرطان است. سرطانی که روز به روز او را فاسدتر و شکست‌خورده‌تر می‌کند. آنها همواره درباره‌ی جامعه ایران اشتباه می‌کنند؛ اصلا شاید ندانند در ایران چه خبر است! پولی که از اربابان خود دریافت کرده‌اند آنها را از خبرنگار تبدیل به روبات‌ خبرسازی علیه جمهوری‌اسلامی کرده است. مطمئنا افشاگری‌های قاضی‌زاده و رحیم‌پور پرده‌ی آخر این نمایش نخواهد بود و این داستان ادامه دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سیاست آندلسی کردن ایران

ويدئو/

اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.