سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دولت سیزدهم با خزانه و سیلوی خالی آغاز به کار کرد

دولت سیزدهم با خزانه و سیلوی خالی آغاز به کار کرد

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم یادواره شهدای روستای رحمت آباد گفت: در شروع دولت فقط ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور دارای سند بودند که امروزه به یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار رسیده است. دولت سیزدهم با خزانه و سیلوی خالی آغاز به کار کرد

سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد و کشاورزی، شامگاه جمعه در مراسم شانزدهمین یادواره شهدای روستای رحمت آباد اظهارکرد:مردم ما در ۹ دی بساط فتنه را جمع کردند و نشان دادند هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند بصیرت مردم ما را نشانه بگیرد. آنها در اغتشاشات اخیر نیز نه‌دی دیگری خلق‌کرده و در تشییع شهدای گمنام نشان دادند پای نظام، انقلاب و آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

وزیر جهاد و کشاورزی اشاره‌کرد: در شروع دولت فقط ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور دارای سند بودند که امروزه به یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار رسیده است.

وی افزود: دولت سیزدهم با خزانه و سیلوی خالی آغاز به کار کرده و تلاش‌های موفقی داشته است، ایجاد شرایط مثبت بین المللی در بخش‌هایی مانند شانگهای، اوراسیا، ایجاد ظرفیت در حوزه امنیت غذایی کشور، تولید غلات مورد نیاز، ایجاد ثبات داخلی و پیشرفت در حوزه اقتدار نظامی و علم و فناوری باعث نگرانی دشمنان نظام و ایجاد اغتشاش در کشور شده است.

ساداتی‌نژاد در آخر اضافه‌کرد: علی رغم تغییر اقلیم جهانی، امروز ظرفیت تولید در ایران در جنوب غرب آسیا نظیر ندارد، اگر ما شاخص قدرت غذا را در غرب آسیا مورد بررسی قرار دهیم، ایران مقام اول را در جنوب غرب آسیا دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مقایسه عملکرد دولت‌های پس از انقلاب در رابطه با یکی از عوامل موثر تورم

دولت سیزدهم در ۳۰ ماه نخست فعالیت خود موفق‌ترین عملکرد را در کاهش رشد نقدینگی در بین دولت‌های پس از انقلاب داشته است.

تحریف و تقطیع صحبت‌های رئیس‌جمهور برای حمله به دولت

رسانه خبری کذاب انتخاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.