سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مادر سه قلوهای مشهدی از شیرینی مادری می‌گوید/یکی از قل‌ها هنوز در بیمارستان است+تصاویر

مادر سه قلوهای مشهدی از شیرینی مادری می‌گوید/یکی از قل‌ها هنوز در بیمارستان است+تصاویر

مادر سه قلوهای مشهدی که نخستین تجربه مادر شدنش را با سه نوزاد سپری می‌کند این روزها آرامش زندگی‌اش شکل دیگری گرفته است.

 مشهدمقدس، خانه ای نسبتا نقلی و کوچک در خیابان طبرسی جنوبی مشهد، که این روزها آرامش و سکوت خانه با  تولد نوزادشان آن هم نه یکی بلکه نوزادان سه قلوی این خانواده دونفره که حالا به یک خانواده 5 نفره تبدیل شده اند حال وهوای دیگری دارد.

البته یکی از نوزادان هنوز در بیمارستان است و مادر در این روزها در کنار دو نوزادش منتظر قل سوم است تا به خانه بیاید و شیرینی حضور سه قلو را بیشتر حس کند.

مادر خانه‌دار است و پدر در چاپخانه مشغول کار است و این سه قلوهای دوست داشتنی اولین  فرزندان این زوج جوان مشهدی هستند و  تولد این سه قلوهای دوست داشتنی بهانه ای شد تا شهردار منطقه چهار مشهد و فاطمه سلیمی عضوشورای شهر مشهد دیداری با این خانواده 5 نفره داشته باشند.

مادر سه قلوها می‌گوید: خدا دودختر ویک پسر به من داده است البته یکی از فرزندانم به دلیل اینکه هنوز ریه اش تشکیل نشده در بیمارستان بستری است و دوست دارم هر چه زودتر فرزندم را در آغوش بگیرم وبی صبرانه منتظر قل سوم هستم.

مادر با وجود بی خوابی شبانه ای که به خاطر فرزندانش دارد ادامه می‌دهد: هیچ وقت تصور نمی‌کردم روزی مادر سه قلوها شوم اما با تمام سختی‌هایی که بزرگ کردن آن‌ها دارد خدارا شاکرم بخاطر داشتن سه قلوهایم وامیدوارم بتوانم فرزندان موفقی را تحویل جامعه بدهم.

پدر نیز می‌افزاید: در چاپخانه مشغول کار هستم  وخدارو شکر بیمه تامین اجتماعی داریم اما واقعا هزینه‌های بیمارستان سنگین است؛ برای بیمارستان 60 میلیون تومان ازدوست و آشنا قرض کردم و هنوز مخارج نوزاد سوم که در بیمارستان است را نتوانسته‌ام پرداخت کنم.

وی می‌گوید:با توجه به شرایط اقتصادی که امروز در کشور حاکم است واقعا مخارج یک نوزاد هم برای خانواده ‌سنگین است چه برسد به سه نوزاد هنوز کمکی به ما نشده است و از مسئولین تقاضا داریم به ما کمک کنند تا بتوانیم هزینه های بیمارستان ونیازهای اولیه نوزادانمان را فراهم کنیم.

ازطرفی منزل ما خیلی کوچک است و تقاضا داریم کمک کنند تا بتوانیم خانه بزرگتری داشته باشیم چرا که این بچه ها بزرگتر که شوند طبیعتا لوازمشان هم بیشتر می‌شود و نگهداریشان نیز در خانه کوچک ما بسیار سخت است.

شهردار منطقه چهار که همراه سلیمی عضو شورای شهرمشهد،به دیدن سه قلوهای مشهدی  رفته بودند نیز قول مساعد کمک به این خانواده را دادند.

در همین راستا شهردار منطقه چهار مشهد به پدر سه قلو ها قول مساعد داد تا با کمک ستاد فرامین امام خمینی (ره) به این خانواده پنج نفره تا جای امکان کمک کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قلیان بکشید و برای همیشه از مادری محروم شوید!

نازایی، سقط‌جنین، تولد نوزادان نارس

روایت تاریخی – تحلیلی از مبارزات آیت‌الله خامنه‌ای

آیت‌الله خامنه‌ای حلقه‌های مختلفی ایجاد کرده بودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.