سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / وکیل سابق ترامپ تصویر باج رئیس‌جمهور آمریکا به بازیگر فیلم‌های مستهجن را منتشر کرد

وکیل سابق ترامپ تصویر باج رئیس‌جمهور آمریکا به بازیگر فیلم‌های مستهجن را منتشر کرد

وکیل سابق ترامپ در جلسه مجلس نمایندگان آمریکا تصویر چک حق‌السکوت ترامپ به بازیگر فیلم‌های مستهجن را منتشر و فاش کرد که ترامپ از موضوع هک ایمیل‌های کلینتون هم خبر داشته است تا بدین‌ترتیب رئیس‌جمهور آمریکا با دردسر جدی تازه‌ای مواجه شود.

ترامپ هفته خوبی را پشت سر نگذاشته چرا که هم مذاکرات با رهبر کره شمالی شکست خورد و هم داخل آمریکا مایکل کوهن  وکیل پیشین وی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد و اسرار ناگفته ترامپ را افشا کرد. اسراری که اگر ثابت شود در روند انتخابات 2016 تاثیر گذاشته  ممکن است ترامپ را تا پای میز استیضاح بکشاند.

«مایکل کوهن» که از شاهدان کلیدی پرونده دخالت روسیه  در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا است و  هم‌اکنون از سوی اداره فدرال تحقیقات آمریکا  (اف.بی.آی) تحت بازجویی قرار دارد و البته به جرم شهادت دروغ و فریبکاری قرار است تا دو ماه دیگر به زندان برود  در این جلسه استماع، جزئیات بکری را از روابط پنهانی ترامپ، از جمله نقش او در انتشار ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» نامزد وقت دموکرات‌ها و همچنین باج‌دهی او به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، به نمایندگان مجلس آمریکا ارائه داد.

«کوهن» در این نشست  تصویر چک حق‌السکوت ترامپ  به بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی (استورمی دنیلز) را منتشر کرد.وی همچنین ترامپ را فردی «نژادپرست»، «دروغگو»، و «متقلب» خوانده و گفت که او بارها کشورهای فقیر را «آشغالدانی» یا سیاه‌پوستان را «احمق» خطاب کرده است.به گزارش فارس وی در این جلسه ۶ ساعته، نهایتا از یک دهه همکاری و وکالت برای ترامپ ابراز پشیمانی کرده و گفت: «وفاداری‌ام به ترامپ همه چیز را از من گرفت: شادی خانواده‌ام، دوستانم، مدرک حقوقم، سرزندگی‌ام، شرکتم، اعتبارم و به زودی آزادی‌ام».

«مایکل کوهن»، در برابر نمایندگان کنگره گفت: ترامپ از موضوع هک ایمیل‌های هیلاری کلینتون در جریان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ خبر داشته است.  درز کردن این ایمیل‌ها ضربه سختی بود به هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ که در نهایت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ رقابت را به او باخت. او همچنین به نمایندگان کنگره گفت: ترامپ به او «فهمانده بوده» که باید به کنگره و بازپرسان دروغ بگوید.

واکنش ترامپ

اما ترامپ در واکنش به این افشاگری‌ها در توئیتی به شدت به مایکل کوهن تاخته و او را متهم به دروغگویی برای کاهش دوره زندانش کرده است. ترامپ نوشته است که کوهن مجوز وکالتش را به خاطر «دروغ و تخلف» از دست داده و «کارهای بدی» کرده که به دونالد ترامپ ربطی نداشته است.

در همین حال، کاخ‌سفید ساعتی پس از آغاز جلسه استماع کوهن در کنگره بیانیه‌ای صادر کرده و با اشاره به محکومیت مایکل کوهن در جریان تحقیقات دادستانی نیویورک شهادت او در برابر کنگره را بی‌ارزش خوانده و پرسیده چرا کنگره باید دوباره به سخنان فرد «دروغگویی» گوش دهد که مطابق حکم دادگاه و نظر دادستان‌های نیویورک «برای کسب منافع شخصی به طور گسترده و متمادی دروغ گفته و فریب‌کاری» کرده است. این پرسش را جمهوری‌خواهان حاضر در جلسه هم بارها طرح کردند و تلاش کردند با دروغگو خواندن و غیرقابل اعتماد خواندن کوهن از دموکرات‌ها که اکثریت مجلس نمایندگان را دارند انتقاد کنند که جلسه استماع امروز تنها یک «شو تلویزیونی» با هدف لطمه زدن به دونالد ترامپ است و اعتباری ندارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بساط دانشجویان آمریکایی هنوز جمع نشده؟؟؟

پاورقی

شعر/ دل سراپردهٔ محبتِ اوست

تو و طوبی و ما و قامتِ یار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.