سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار می‌کنند

آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار می‌کنند

بدون تردید بزرگترین خدمت یک کشور در بین تمامی کشورهای پنج قاره جهان به مردم سرتاسر کره زمین در یک صد سال اخیر ، نابودی وحشی ترین قوم تاریخ بشر توسط ایران اسلامی و جبهه مقاومت با محوریت ولایت فقیه و مرجعیت شیعه بوده است ؛

داعش مستقیما توسط غربی ها که در کارنامه آنها ایجاد دو جنگ جهانی است ، ایجاد شد و قطعا آمریکا و انگلیس و… هر کاری کرده اند تا مردم ایران به ابرقدرت بودن خود پی نبرند

وحوش انگلیسی که اکنون در جنگ شناختی بدنبال کشتار هویت نوجوانان ایرانی هستند و یک قلاده از آنها مشغول رنگ کاری دیوار لانه اش ! داعشی را تربیت کردند که کودکان را سرخ و کباب کرده و بجای چلو گوشت غذای نه غریبه ها بلکه غذای مادرانشان می کردند.

آیا شمر ملعون ؛ به ذهن پستش می رسید که بدن مطهر کودکان بنی هاشم یا فرزندان یاران سیدالشهداء را بعد از شهادت آنها سرخ کرده ؛ کباب کند و بعد به مادران آنها … ! شمر ؛ ۱۴۰۰ سال پیش مرد ؛ آیا شمر و‌حرمله زمانه خود را بدرستی به نسل امروز معرفی کرده ایم!؟

به نظر شما با فضای ولنگار مجازی فعلی که هنوز قانونی برای آن به نتیجه نرسیده و وجود جنبش هایی همچون سگ فحش نیست یا جنبش من بی ناموسم و‌ یا ترویج هم جنس بازی توسط سلبریتی های بعضاً فاسق ؛ فرخ نژادهای ایران ، چه زمانی به جنبش eat_celebrity_meat و یا جنبش مردگان خود را بجای دفن بخورید می رسند !؟

آمران نظم نوین جهانی شما را به خوردن حشرات و گوشت انسان وادار می‌کنند

مقاله را جستجو کنید

از لپ‌تاپ شوم «آنتونی وینر» تا آثار هنری سیاه «جان پودستا»

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.