سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مجموعه گردشگری «اقیانوس‌پارک» و 8 فروشگاه «شهروندمحله» در تهران افتتاح شد

مجموعه گردشگری «اقیانوس‌پارک» و 8 فروشگاه «شهروندمحله» در تهران افتتاح شد

مجموعه اقیانوس پارک منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و هشت فروشگاه شهروند محله در هفدهمین «شنبه امید و افتخار» شهرداری به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نو‌سازی عباس‌آباد در مراسم افتتاحیه مجموعه اقیانوس پارک گفت: تاکید شهرداری تهران و شورای شهر در این دوره توسعه فضاهای گردشگری و پارک‌های موضوعی در پایتخت است.
سید محمدحسین حجازی اظهار داشت: مشخصه اصلی عصر حاضر موضوع محوری است که اقیانوس پارک نیز به عنوان یک پارک موضوعی معرفی شده و از یک قدرت داستانی و تخیلی برخوردار است.
حجازی تاکید کرد: بخش بزرگ اراضی عباس‌آباد از پارک‌های موضوعی شامل بوستان آب و آتش، بوستان بنادر و اقیانوس پارک تشکیل شده است و در این دوره تاکید مدیریت شهری و شورای شهر بر توسعه مجموعه‌های تفریحی و گردشگری است. وی با بیان اینکه تلاش این است با نوآوری اتفاقات خوبی رقم زده شود، افزود: این مجموعه با تلاش‌های شهرداری تهران و دعوت از بخش خصوصی اجرا شد و این طرح دهمین مشارکت بخش خصوصی با شهرداری تهران است که تاکنون بالای ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در طرح‌های شهری انجام شده است.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این مراسم با بیان اینکه در یک سال اخیر شهرداری تهران تعامل خوبی با میراث فرهنگی داشته است، گفت: در حوزه گردشگری در بسیاری از شهرها برای تکرار بازدید از آن شهر و رونق گردشگری شهری نیازمند مکمل‌هایی در کنار جاذبه‌های شهری هستیم.
علی اصغر شالبافان افزود: اتکا به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی به تنهایی نمی‌تواند موجب تکرار رفتار سفر شود که در این میان پارک‌های موضوعی می‌تواند این تاثیر را در فرآیند گردشگری شهری داشته باشند.
دیروز همچنین مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند نیز از افتتاح هشت فروشگاه شهروند در شهرهای تهران، کرج و صفادشت ملارد خبر داد و گفت: توسعه شبکه فروشگاهی را از طریق بخش خصوصی دنبال می‌کنیم و از شهروندان کلانشهرهای کشور دعوت می‌کنیم که در توسعه فروشگاه‌های شهروند در کنار ما قرار گیرند.
داوود قربانیان افزود: شعبه‌های فروشگاهی لاله، یافت آباد، البرز، صفادشت، شمس آباد، عباسی، راه آهن و چیتگر هشت شعبه‌ای است که امروز به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مجموعه تلویزیونی بازپرس در صدر جدول

مجموعه تلویزیونی بازپرس، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نیمه دوم مرداد، پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیونی سیما شد.

رشد توان علمی کشور از نیاز به پزشک خارجی تا تبدیل به قطب گردشگری سلامت

امروز تبدیل به قطب گردشگری سلامت منطقه شده است به‌طوری که سال گذشته یک میلیون و 200 هزار بیمار خارجی برای درمان به ایران سفر کرده‌اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.