سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مجموعه تلویزیونی بازپرس در صدر جدول

مجموعه تلویزیونی بازپرس در صدر جدول

مجموعه تلویزیونی بازپرس، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نیمه دوم مرداد، پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیونی سیما شد.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «بازپرس» در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: کار تحقیقاتی این مجموعه حدود دو سال زمان برد، نگاه اول این بود که از پرونده‌های اقتصادی شروع شود، پیشتر هم در سینما هم در تلویزیون درباره پرونده هاس سیاسی و حتی امنیتی مجموعه تلویزیونی و فیلم ساخته شده بود، اما در موضوع اقتصادی کار نشده بود.

محمدرضا شفیعی افزود: چند تا پرونده بزرگ اقتصادی مطالعه شد، بعضی از این پرونده‌ها حتی حکم نهایی هم صادر نشده بود. گروه تحقیقاتی ما در بعضی از این دادگاهها شرکت کرد، روش‌های آنها بررسی شد، شخصیتهایی که در این پرونده‌ها حضور داشتند و اساسا از چه روش‌ها و از چه خلا‌هایی استفاده کرده بودند، همه بررسی و تبدیل شد به یک قصه اولیه برای ساخت مجموعه «بازپرس».

وی گفت: این مجموعه مبتنی است بر چهار پرونده بزرگ قضایی واقعی و پرونده اصلی هم پرونده بانک سرمایه و صندوق فرهنگیان است که احکامش صادر شده است.

موضع قوه قضایی این بود که پرونده‌های اقتصادی محور اولین کار جدی قوه قضایی قرار بگیرد و اینکه موضوع اولین مجموعه ای که قوه قضایی می‌سازد اقتصادی باشد.

شفیعی درباره انتخاب آقای قصابیان به عنوان بازپرس گفت: مهمترین انتخاب، در این مجموعه انتخاب بازپرس بود وانتخاب به جایی بود. وی در این مجموعه با روش‌های بازجویی و بازپرسی از نزدیک آشنا شد و از نزدیک در جریال روند این نقش قرار گرفت.

وی گفت: مجموعه «بازپرس» هم اهداف اصلی داشت هم فرعی. اینکه مردم شخصی‌های حقوقی قضایی و کار آنها را بشناسند مثل بازپرس، قاضی و دادستان. از روز اول نگاه این بود که در ذیل اینکه موضوع اصلی مقاصد اقتصادی خواهد بود، شخصیت‌های حقوقی و قضایی و کارکرد و مسولیت این افراد به مردم معرفی شود و به احتمال زیاد این مجموعه فصل دوم خواهد داشت.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پیغام شهید صدرزاده درباره ماه رجب

شهیدمدافع حرم مصطفی صدر زاده

۳۰ راهبرد مشارکت بالا در انتخابات

متعهد، نخبگان، قلم به‌دستان، تریبون‌داران، نهادها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.