سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سردار حاجی‌زاده:‌ ایران موشک جدید بالستیک هایپرسونیک ساخت/ قابلیت عبور از همه سامانه‌های سپر موشکی

سردار حاجی‌زاده:‌ ایران موشک جدید بالستیک هایپرسونیک ساخت/ قابلیت عبور از همه سامانه‌های سپر موشکی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتوان با آن مقابله کند.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز(پنجشنبه 19 آبان‌ماه)‌در حاشیه یازدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم گفت: ایران یک موشک جدید بالستیک هایپرسونیک برای مقابله با سپرهای دفاعی هوایی ساخته است.

وی افزود:‌ این موشک قادر است از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتواند با آن مقابله کند. این موشک سامانه‌های ضد موشکی دشمن را هدف قرار می‌دهد و یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اتفاقات یک ماهه اخیر تاکید کرد:طبیعتا دشمنان ما تمام قد در مقابل نظام و ملت ما ایستاده‌اند و ما باید آماده جنگ در همه عرصه‌ها باشیم که اسمش را جنگ ترکیبی می‌گذارند. الان درگیر جنگ امنیتی، اقتصادی و سیاسی هستیم و این جنگ شناختی که امروز یک عملیات روانی گسترده بر علیه ملت ما هست و دشمنان می خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

.

ایران: به موشک‌های بالستیک هایپرسونیک دست یافته‌ایم

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اگر از موشک فرار کنم به درد رهبری این ملت نمی‌خورم

کتاب یاد امام و شهدا

همه امروز سپاه پاسداران را ملجاء و پناه خود می‌دانند

رئیس جمهور با بیان اینکه سپاه دو ویژگی اساسی دارد که باید به آن افتخار کرد: سرمایه معنوی و سرمایه اجتماعی، گفت:‌ شیعه، سنی، مسلمان و غیرمسلمان، همه امروز سپاه را ملجا می‌دانند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.