سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / شلیک پیام ایران به محافظت‌‌شده‌ ترین نقطه زمین.

شلیک پیام ایران به محافظت‌‌شده‌ ترین نقطه زمین.

تنبیه ۵ ساعته رژیم صهیونیستی دارای زوایای پیدا و پنهان بسیاری است.

زوایایی که ارتش رسانه‌ای اسرائیل در حال مدفون کردن آن زیر انبوهی از جعلیات است.

بلوک نظامی پشتیبان رژیم صهیونیستی ۱۳ روز بود که منتظر کیفر اقدام بزدلانه اسرائیل در عصر ۱۳ فروردین بود. این یعنی عنصر غافلگیری دیگر قابل استفاده از سوی ایران نبود. قریب به ۷۲ ساعت قبل از شلیک نیز کل منطقه با خبر شد که پاسخ ایران قطعی است. همه ظرفیت ناتو به میدان آمد. آمریکا سپر هوایی، دریایی و زمینی خود برای محافظت از اسرائیل را در حالت عملیاتی قرار داد. هفت لایه پدافندی برای محافظت از اسرائیل ایجاد کرد. حداقل ۱۰ کشور منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در مقابل ایران صف‌آرایی کردند تا هیچ پرتابه‌ای از ایران به اسرائیل نرسد.طبق اطلاعات آشکار، آمریکا بالغ بر ۵۰ هزار نظامی، ۱۷ پایگاه هوایی و ۸ پایگاه دریایی بین ایران و فلسطین اشغالی مستقر دارد که به شکل یک هلال مقابل ایران و در حفاظت از اسرائیل کشیده شده است.

پایگاه‌های هوایی آمریکا از قرار ذیل است: پایگاه هوایی مصیره، ثمریت، المصنعه و فرودگاه مسقط (عمان). پایگاه شاهزاده سلطان، ملک فهد و ملک فیصل (سعودی). پایگاه عین‌الاسد، اربیل و بلد (عراق). پایگاه اینجرلیک و ازمیر (ترکیه). پایگاه موفق السلطی (اردن) پایگاه الظفره (امارات) پایگاه العدید (قطر) پایگاه شیخ عیسی (بحرین) و پایگاه علی السالم (کویت).

.

لحظه موعود فرا می‌رسد. عملیات وعده صادق ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود. سه سطح از تسلیحات در نظر گرفته شد. پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک. هر کدام وظیفه‌ای جداگانه بر عهده گرفته بودند.در این مرحله از حمله از تسلیحات قدیمی استفاده شد و خبری از شاهکار‌های اصلی هوافضای ایران یعنی «خرمشهر»، «سجیل»، «شهید حاج قاسم»، «خیبرشکن -۲» و هایپرسونیک فتاح نیست.طرف غربی مدعی است که ۳۰۰ پرتابه از سوی ایران شلیک شد که عمده آن پهپاد بود. فقط تعداد کمی بالستیک مافوق صوت از سوی ایران شلیک شد.دو هدف مدنظر بود: اول؛ کنار زدن پنج ارتش و «اشباع ۱۰۰ درصدی» پدافند قدرتمند اسرائیل. دوم؛ هدف‌گیری دو نقطه مهم در اراضی اشغالی.هدف اول محقق شد. اسرائیل برای ۵ ساعت ۱/۵ میلیارد دلار هزینه کرد. در مرحله اول حمله، سپر آهنین اسرائیل نابود شد. اسرائیل روزهای قبل از عملیات ایران به صورت مکرر از پاسخ آنی و متقابل خبر می‌داد. اما خبری نشد. زیرا رژیم سپری برای مقابله با ضد حمله بعدی ایران نداشت. پس از اشباع پدافند نوبت به موشک‌های نقطه زن رسید. دو نقطه برای ایران مهم بود: پایگاه اطلاعاتی جبل الشیخ (در شمال فلسطین اشغالی) و پایگاه هوایی نواتیم (در جنوب فلسطین اشغالی). مرکز اطلاعاتی مستقر در ارتفاعات جبل الشیخ (منطقه هرمون) اطلاعات لازم را برای جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری دمشق جمع آوری کرده بود. این اطلاعات در اختیار پایگاه هوایی «نواتیم» قرار گرفت و جنگنده F-۳۵ از همین پایگاه برخاستند و جنایت عصر ۱۳ فروردین در دمشق را مرتکب شدند.

 

شلیک پیام تهران به پادشاه اورشلیم

آسمان قلمروی رژیم صهیونیستی به اشغال پرتابه‌های ایرانی درآمد. نوبت بالستیک‌های نقطه زن شد. همگی اصابت کردند. رسیدن موشک به هرمون و نواتیم حاوی پیام‌های روشنی بود:۱: اهداف به لحاظ جغرافیایی در دو سمت شمال و جنوب فلسطین اشغالی قرار دارد. اولین پیام حمله این بود که کل اراضی اشغالی در تیررس ایران است.۲: کل مساحت اسرائیل به اندازه استان زنجان است. از طرفی، اسرائیل در زمره بزرگترین واردکنندگان و تولیدکنندگان تسلیحات در جهان است.
این یعنی وجب به وجب فلسطین اشغالی ،از صدر تا ذیل، پوشیده از تسلیحات و تجهیزات آفندی و پدافندی است. فقط اسرائیل به تنهایی ۴ لایه پدافندی گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان ۲ و ۳ در اراضی اشغالی ایجاد کرده است. موشک‌های ایران از سد ۱۰ کشور، ۵ ارتش و ۷ لایه پدافندی ایجاد شده توسط آمریکا عبور کرد و به نواتیم رسید.
: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارلله یمن ( روز پنجشنبه ۳۰ فروردین) به خوبی از معادله جدید غرب آسیا پرده برداشت. عملیات «وعده صادق» معادله پاسخ به دشمن اسرائیلی در ازای تلاش آن‌ها برای تحمیل قاعده جنگ بی‌و حصر را تثبیت کرد. یعنی هر اقدام علیه منافع ایران به معنای پاسخ مستقیم از مبداء ایران است. ۴: نیروی هوایی مهمترین رکن در ارتش اسرائیل است. ارزشمندترین دارایی نیروی هوایی رژیم نیز «جنگنده F-۳۵» است. ارتش رژیم صهیونیستی بالغ بر ۷۵ فروند جنگنده F-۳۵ دارد. محل استقرار اسکادران‌های F-۳۵ در نواتیم واقع در صحرای نقب است. از همین جهت، صحرای نقب مجهز به قدرتمندترین سامانه پدافندی جهان است. زیرا علاوه بر نواتیم، مرکز اتمی دیمونا نیز در این صحرا قرار دارد. این مرکز، انبار تسلیحات اتمی اسرائیل است.«اسکات ریتر» افسر اطلاعاتی سابق آمریکا معتقد است که پایگاه هوایی نواتیم حفاظت شده‌ترین نقطه زمین در برابر حملات موشکی است که از این حیث، حتی از کاخ سفید و کاخ کرملین نیز بالاتر است. بهترین رادار جاسوسی جهان که با پیشرفته‌ترین پدافند ضد موشکی جهان کار می‌کند،
نتوانست از سایت‌هایی محافظت کند که وظیفه حفاظت از آنها را در برابر حملات موشک‌های ایران بر عهده داشت.پیام واضح بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همین رابطه گفت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم. باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

عملیات وعده صادق /پیمان نصیری قهرمان و مدال‌آور دومیدانی پارالمپیک

نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»

چگونه نگاه کنیم زیبایی برنامه خدا را نتیجه بگیریم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.